wtorek, 3 lutego 2009

Malutkie nożyczki i zawieszka/breloczek

Miałam wcześniej napisać o różnych podarkach otrzymanych z różnych okazji, ale kłopoty z edycją blogów sprawiły, że wszystko poprzestawiało się w czasie. Zatem napiszę o nich już niedługo.

Jednak wspomnę, że z jednego z ostatnio otrzymanych upominków już skorzystałam.
Zaczerpnęłam z niego fragment wzorku i wyhaftowałam breloczek/zawieszkę, taką poduszeczkę na igły, do zakupionych na początku stycznia malutkich nożyczek.

Z jednej strony breloczka wyszyta jest budka i ptaszek, co nawiązuje do samych nożyczek, zaś z drugiej strony wyhaftowałam motyw, który przypomina, z czyjego upominku zaczerpnęłam wzorek.




 

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    anek-73
    2009/02/03 20:58:25
    Prześliczne :)
    -
    jeniulka
    2009/02/03 21:36:08
    Splociku serdeczne dzięki a prace cudeńko
    -
    splocik
    2009/02/04 10:21:48
    Anek - dziękuję :)

    Jeniulka - ja też dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    zyrafowo
    2009/02/05 15:03:27
    Urocze :) A można zapytać, co jest w środku breloczka? Czym on jest wypchany? Pozdrowienia
    -
    splocik
    2009/02/05 19:21:19
    Zyrafowo - dziękuję :)
    Zapomniałam napisać - przyznaję bez bicia :)
    Wnętrze breloczka wypełniłam gąbeczką 4-5 milimetrową; taką, jaką można spotkać w sklepach - w skrzynkach z niektórymi owocami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń