piątek, 13 lutego 2009

Kto zgarnął czekoladę i cukierki...



Tadaaaaam!!!

Ogłaszam Wszem i Wobec, że......
cukieraski i czekoladkę zgarnęła....
- podaję na końcu notki.
******
Przy koszyczku z cukierkami przysiadło 36 osób.

Wszystkim serdecznie dziękuję
za słodką ucztę.

Przebierałam, wybierałam i wybrałam...
niniejszym OGŁASZAM:

Czekoladkę i cukierki otrzymuje...
ANEK_73
GRATULUJĘ!!!    GRATULUJĘ!!!
***********
Postanowiłam wybrać drugą osobę, która otrzyma niespodziankę.
Wybraną do niespodzianki okazała się...

MIGOT77
GRATULUJĘ!!!      GRATULUJĘ!!!
Obdarowane osoby proszę o przysłanie mailem swojego adresu realnego.

***
Jeśli do niedzieli, godz. 20.00, nie wpłynie reklamacja (w sprawie mojego wybierania), wszystkie słodkości polecą w poniedziałek do Anek-73, a niespodzianka do Migott77.

Wszystkim, którzy dnia 13.02.
mają imieniny, urodziny,
bądź inne rocznice,
życzę
dużo szczęścia i pomyślności.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    moteczek
    2009/02/13 21:02:09
    A byłam tak blisko:)) Dziękuję Splociku za miłą zabawę, a Ani gratuluję wygranej. Pozdrawiam serdecznie
    -
    renula-30
    2009/02/13 21:08:17
    Ale Ty to sprytnie wymyśliłaś....Dziekuję równiez za zorganizowanie candy.Buziaki
    -
    anek-73
    2009/02/13 21:10:08
    Jejku! Cieszę się ogromnie :) :) :)

    Ale może faktycznie przekażesz te cukiereczki innej osobie? Ja wygrałam wczoraj w jednym konkursie blogowym - nie candy, ale zawsze... :) I nie chciałabym zagarnąć wszystkich nagród :)
    -
    anek-73
    2009/02/13 22:16:32
    Ponieważ - tak, jak pisałam - wygrałam wczoraj w konkursie zorganizowanym na blogu "Szydełkiem przez duszę", nie chciałbym "zagarnąć" wszystkich nagród...

    Mam zatem taką propozycję - skoro los wybrał i mnie i Migott, to może "zamienimy się" nagrodami i ona dostanie główną, a ja - tylko niespodziankę?

    Co Ty na to Migott?

    Pozdrawiam wszystkie uczestniczki zabawy i życzę szczęścia w kolejnych losowaniach :)
    -
    ilekobietamalat
    2009/02/13 22:34:12
    anek jesli nie chcesz nagrody to ja sie nia chetnie zaopiekuje;P

    a serio serio, zazdraszczam tym co wygraly, i podziwiam pokretny sposob losowania:D
    -
    brzydula13
    2009/02/14 00:27:40
    Gratuluję wygranej Anek i Migott
    Splociku - bardzo pomysłowy sposób losowania.
    -
    szydelkowo-and-more
    2009/02/14 12:59:11
    :) dzięki za zorganizowanie zabawy :), a zwycięzcom gratuluje :)

    pozdrawiam: Przemek (www.szydlekowo.bloog.pl)
    -
    migot77
    2009/02/14 15:41:41
    Ojejku ... :o)

    anek-73 zaskoczyłaś mnie na maxa O.o
    -
    splocik
    2009/02/14 17:00:37
    Miło mi, że zabawa spodobała się Wam. Niebawem będzie następna.
    Ja dziękuję, że wzięliście w niej udział. Zwycięzcom gratuluję z całego serca.

    Anek - tak już jest - jedni ciągle wygrywają, a inni obchodzą się smakiem. Wspaniały gest, bo przecież wygrana, to wygrana. Jesteś wielka!

    Migot - jak w sądzie? Czy 13 piątek okazał się tak szczęśliwy jak tutaj???

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2009/02/14 19:54:23
    Gratulacje dla zwyciężczyn. Buuuuu.... nie wygrałam, ale cudnie było wziąć udział w zabawie.Dziękuję za zaproszenie. Buziaki.
    -
    migot77
    2009/02/14 21:32:48
    Splociku - dziękuje za przemiłą zabawę :o)

    A w sądzie jak to w sądzie ... nie życzę nikomu .. ale nie było aż tak źle :o)
    13 w piątek okazał się być chyba gorszy dla przeciwnej strony :o)
    Niektórzy są zbyt pazerni i myślą że Temida naprawdę jest ślepa i nie widzi ich kłamstw!
    Pozdrawiam serdecznie ...
    migot77
    -
    splocik
    2009/02/15 11:47:34
    Gaga - zawsze jesteś mile widziana i bez zaproszenia też :))

    Anek i Migot - jaka ostateczna decyzja?
    Komu wysłać cukierasy, a komu niespodziankę?

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    migot77
    2009/02/15 19:14:46
    Splociku - decyzję pozostawiam Antkowi-73 ... może się rozmyśliła ?
    Antoś podejmie ostateczna decyzję a ja się grzecznie podporządkuję :o)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.
    -
    anek-73
    2009/02/16 20:57:10
    ANEK! ANEK nie Antek :) Mam na imię Ania, a Ankiem nazywał mnie ŚP Dziadek :) - bo zapewne chciał mieć wnuka :)

    Tak, podtrzymuję swoją decyzję :) Dla mnie niespodzianka (uwielbiam niespodzianki), a dla Migott główna nagroda :) :) :)
    -
    splocik
    2009/02/17 11:05:08
    Już przygotowuję cukieraski do wysyłki, znaczy pakuję w koperty, adresuję i jeśli nic nie stanie na przeszkodzie (dzień mam wypełniony po brzegi), to dziś dostarczę je na pocztę, a najpóźniej jutro rano.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    migot77
    2009/02/19 01:11:08
    Aniu kochana, przepraszam za to przejęzyczenie Twojego nicku. Padam na kolanka i proszę o wybaczenie hiii, hiii :o)

    Ps.
    Mój Dziadziuś tez nazywał mnie jak chłopaka - Ludwiś hii, hiii bo na drugie mam Ludwika.
    Pojechali po bandzie przy chrzcinach moi rodzice, nie ? ;o)

    Splociku - już wypatruję listonoszki ....

    OdpowiedzUsuń