środa, 17 lutego 2010

Inauguracja zabawy z zającem w porcelanie

Zgodnie z zasadami zabawy - wieczorem 15.02.2010., wysłałam do uczestniczek zabawy tabelę symboli (do wypełnienia) i schemat obrazka z prośbą o potwierdzenie, że przesyłka dotarła.

Większość potwierdzeń otrzymałam na pocztę wczoraj, ale czekam jeszcze na kilka - mam nadzieję, że to tylko kwestia dnia.

Jak pisałam, uczestniczkom nie wolno publikować zdjęć z etapów wyszywania, a gotowy obrazek będą mogły pokazać po podsumowaniu zabawy.
Proponuję jednak, aby robić fotki z etapów wyszywania, a potem przedstawić notkę w postaci historyjki.

Natomiast ja będę wyszywać obrazek w tym samym czasie, co uczestniczki.
Zatem:
ZABAWA rozpoczęła się,
a ja postawiłam pierwsze krzyżyki.

Życzę przyjemnego wyszywania bawiąc się kolorami :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    vivictoria
    2010/02/17 15:09:43
    KIedyś i ja się dołączę, niech mi oko wraca do jakiejś normy...
    Powodzenia Wam życzę i miłej zabawy!
    -
    splocik
    2010/02/18 14:14:06
    Vivi - mam nadzieję, że oko szybko wróci do normy, bo po głowie chodzi mi kolejny konkurs - może na majowe dni... :)))
    Nie ma innej opcji - zabawa musi być miła :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    agnisz-n
    2010/03/05 23:52:01
    jak idzie haftowanie?
    mój zajączek jest już w całości, uśmiecha się i puszcza do mnie oczko

    bardzo fajna zabawa - takie wspólne haftowanie!
    dziękuję, że mogę tutaj być z Wami!!
    -
    splocik
    2010/03/07 14:48:04
    Agnisz-n - uprzedziłaś moją notkę na temat półmetku konkursu :)))
    No, no - szybko Ci to poszło :)
    Teraz pozostało Ci zagospodarowanie wyszywanki i przysłanie zdjęć :)
    Cieszę się, że podoba Ci się ta zabawa :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń