czwartek, 8 kwietnia 2010

Dziękuję, bardzo dziękuję za...

Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne pozostawione w komentarzach.

Osobno dziękuję bardzo za życzenia złożone telefonicznie bądź poprzez komunikatory komputerowe oraz za kartki przysłane pocztą tradycyjną i kartki elektroniczne.

Wszystkie wyżej wymienione formy składania życzeń, a przede wszystkim same życzenia sprawiły mi ogromną radość w czasie, gdy jej najbardziej potrzebowałam.

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ z całego serca :)

Te kartki dotarły do mnie drogą tradycyjną.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    blogagnieszki
    2010/04/09 12:50:04
    Dostałaś śliczne karteczki :)
    -
    splocik
    2010/04/14 16:43:16
    Blogagnieszki - dziękuję :) Dotarło do mnie więcej karteczek, ale te są od robótkujących.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń