środa, 14 kwietnia 2010

Kwiaty, kwiatki, kwiatuszki...

Trudno zabrać myśli do pisania, po bardzo smutnym wydarzeniu, w którym zginęło 96 osób, a po kilkakroć więcej pozostaje w żałobie - żal mi i jednych i drugich ludzi, bez względu na wszystko.

Jednak życie toczy się dalej, więc na chwilę (po kilku dniach przerwy) wracam do moich blogów.

Robótkowo coś tam postępuje, ale dziś o kwiatkach.

Każdego roku robię zdjęcia moim ogrodowym kwiatkom, bo za każdym razem wydaje mi się, że kwitną inaczej.
Dziś jest u mnie pochmurno i pada deszcz, ale wczoraj świeciło słoneczko, dzięki czemu mogłam być w ogródku i pstryknąć fotki.
Oto kilka (kilkanaście) z wielu wczorajszych ujęć.












2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    barbarka888
    2010/04/14 15:36:10
    Jak ślicznie w Twoim ogródeczku i kolorowo. Te ostatnie kwiatuszki to co to za odmiana? :)
    -
    aneladgam
    2010/04/14 15:39:40
    Przepiękne zdjęcia! Gdy świat się budzi do życia, to jest powtarzający się zawsze, a jednak mimo to niepowtarzalny, cud.
    -
    3nereida
    2010/04/14 16:46:22
    Pięknie u ciebie , moje sasanki jeszcze nie kwitną .
    -
    nitkowa_czarownica
    2010/04/14 17:34:53
    cudne kwiatuszki :)
    ja też teraz szaleję w ogródku, ale u mnie jeszcze nic nie kwitnie ;(
    -
    Motylek73
    2010/04/14 17:48:35
    O jakie śliczności!
    Ja też co roku robię masę nowych zdjęć, bo też mi się wydaje, że tym razem te moje cudownści jeszcze piękniejsze niż rok wcześniej...

    Pozdrawiam wiosennie,
    Motylek
    -
    marzanna-12
    2010/04/14 17:53:25
    Piękny Twój ogród! W moim po przekwitnięciu krokusów znowu szaro:/ Pozdrawiam
    -
    antonina14
    2010/04/14 19:01:56
    Cieplej jest u Was, wcześniej wszystko kwitnie - moja sasanka dopiero raczkuje. Wiosenny ogród jest najpiekniejszy - prawda?
    -
    hexajaga
    2010/04/14 19:43:26
    mnie sie tez wydaje ze w moim ogrodzie rosna kwiatki za kazdym razem inaczej i do tego nie tak jak chce ;) ;)
    (blogniedzielny)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      splocik
      2010/04/14 20:07:57
      Barbarka888 - dziękuję :) Po najechaniu na zdjęcie wyświetla się nazwa - to są sasanki.
      Mają jasnoróżowy kolor. Otrzymałam sadzonkę od koleżanki i nie wiem jaka to odmiana.
      Mam jeszcze białą i ciemno-czerwoną sasankę, ale one są dopiero w powijakch.

      Aneladgam - dziękuję :) Szkoda, że kwiecień jest taki chłodny - byłoby bardziej kolorowo. To właśnie najpiękniejsze, że przyroda tak odradza się każdego roku.

      3nereida - dziękuję :) Jak wyżej napisałam, dwa kolory sasanek jeszcze w pączkach są.

      Nitkowa_czarownica - dziękuję :) Warto poszukać takie kwiaty, które kwitną u Ciebie o tej porze roku.

      Motylku - dziękuję :) Niektóre roślinki szybko rozrastają się i w następnym roku są piękniejsze, ale te, których niewiele przybywa, wydają się inne niż w minionym sezonie.

      Marzanna - dziękuję :) Gdy moje krokusy przekwitały, kwiatki rozwijały niebieskie cebuliczki, a teraz szafirki szykują się do rozkwitu.

      Antonina - kiedyś pisałam, że najbardziej lubię te porę roku, a w niej miesiąc kwiecień, nie nadarmo tak nazwany. To prawda, że wiosenne ogrody są piękne, bo po kolorach zimowych, pojawiają się kolory tęczy cieszące nasze oczy zmęczone szarościami.

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      splocik
      2010/04/14 20:14:14
      Hexajaga - kwiatki mają swoje prawa, może warto je przesadzić w inne miejsca, gdzie będą miały lepsze warunki - na pewno odwdzięczą się :)

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      pkela_1
      2010/04/14 21:38:25
      Ale już bogato i jak kolorowo u Ciebie!
      Ja właściwie jeszcze wiosny nie widziałam (siedzę w domu po chorobie, a do ogródków mam daleko).
      Pozdrawiam kwiatowo
      -
      nerula
      2010/04/15 11:41:13
      Piękne kwiaty, pięknie budzi się wiosna w Twoim ogródku. Mnie też ciężko pozbierać myśli i wrócić do normalności. Moja depresja , po przygnębiających wydarzeniach znów pokazuje swoją siłę. Nawet leki słabo pomagają, ale zmobilizowałaś mnie, aby wsiąść na rower i pojechać na działkę rodziców i zobaczyć na jakim etapie jest nasza wiosna. Dziękuję.
      -
      splocik
      2010/04/15 20:00:02
      Pkela-1 - dziękuję :) Uwielbiam te pierwsze kwiatki. Chciałabym mieć więcej i innych jeszcze, ale niestety powierzchni mi brakuje.
      Życzę szybkiego powrotu do formy :)

      Nerula - dziękuję:) Nie mogę zabrać się za pisanie o robótkach, ale choć o kwiatkach w tym czasie napisałam. To taka moja forma złożenia kwiatów wszystkim ofiarom katastrofy - bez podziałów.
      Cieszę się, że zmobilizowałam Ciebie do wycieczki rowerowej :)

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      blogagnieszki
      2010/04/19 15:28:49
      Twój ogród musi wyglądać ślicznie z tak pięknymi kwiatkami :).
      -
      splocik
      2010/04/21 17:02:40
      Blogagnieszki - bardzo dziękuję :) Teraz jest pięknie, bo pojawienie się wielu barw po zimowych kolorach, to niesamowita przyjemność dla oczu. Poza tym jest u mnie dużo zieleni, ponieważ mam sporo roślin zimozielonych.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      vivictoria
      2010/04/23 18:18:47
      Splociku Kochana, dziękuję! Tego mi brakowało, jednak Twój ogródek jest fantastyczną krainą! I ma moc!
      -
      splocik
      2010/04/24 20:58:20
      Vivi - dobrze, że tak działa na Ciebie mój ogródek - zapraszam do kategorii o ogródku - przypomnij sobie inne zdjęcia z kwiatkami. Nawet po latach działają magicznie.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      dehajola
      2010/04/27 19:49:35
      ogrodu zazdroszczę - sama nie posiadam. jest przepiękny. miałam ogród w domu rodzinnym i zawsze było dużo kwiatków.
      -
      splocik
      2010/04/28 21:28:17
      Dehajola - dziękuję :) W ogródku zawsze jest sporo do zrobienia, ale gdy z grubsza jest porobione, to miło popatrzeć na te kolorki :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń