środa, 28 kwietnia 2010

Zakładki haftowane matematycznie

Ostatnio, w wolnych chwilach wyszywam matematycznie.
Jak w przypadku kartek świątecznych, tak i teraz - stosując ten sam schemat spróbowałam zrobić nieco różniące się motywy.

Przykład - motyw 1
Kolorystyka nici zmienia nieco wygląd motywu.



Zakładka z motywem 1 - powędrowała do Grazki-1.




Przykład - motyw 2
Ten sam schemat, ale inne prowadzenie nici sprawiło, że motyw wydaje się zmieniony.



Zakładka z motywem 2 - jeszcze jest u mnie i pewnie tak zostanie.



Motywu różyczki nie powtórzyłam, ale na innym tle pewnie wyszyję ją jako czerwoną.
Te elementy czekają na oprawę.



Taką różę wyszyłam znacznie wcześniej i powędrowała ona do Bajki_bk.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Motylek73
    2010/04/28 23:56:59
    Widzę, że obie ostatnio "zakładkujemy" choć nieco innymi technikami.
    No i ja z dużo mniejszą wydajnością...
    -
    janola
    2010/04/29 08:17:46
    Wspaniałe zakładki, szczególnie ta z różą, złoto z czerwienią też przyciąga oko.
    Pozdrawiam i gratuluję wspaniałych nagród zwycięzcom (-czyniom)
    Pozdrawiam
    -
    aneladgam
    2010/04/29 08:44:13
    Piękne, zawsze będę ten haft podziwiać.
    PS: Martwi mnie, że nagroda z Qrczaczego konkursu jeszcze nie doszła :( Jeśli do końca tygodnia nie dojdzie, daj mi znać, proszę :*
    -
    Beata
    2010/04/29 09:15:15
    Z taką zakładką to czytanie staje się jeszcze bardziej przyjemne :)) Tez mi się podoba ten haft. Może kiedyś spróbuję, ale na razie nie mam czasu na naukę nowości. Pomogłam córci zrobić kartkę świąteczną z przesłoną według Twojego kursiku, ale musimy poćwiczyć, bo nasza nie wyszła taka ładna, jak Twoje :))
    -
    eniqa
    2010/04/29 10:48:59
    Przepiekne zakładki. I jak zmieniając nic mozna zmienić całkowicie wygląd wzoru.
    -
    elzusia
    2010/04/29 12:05:22
    Wszystkie piękne ale szczególnie podoba mi się zakładka z różą.
    -
    hrabina.ee
    2010/04/29 13:31:06
    Zakładki są bardzo ładne. Oczywiście jako miłośniczka kwiatów, zachwyciłam się tymi kwiatowymi. Są przepiękne.


    Anka
    -
    ewkaka19
    2010/04/29 14:00:23
    wzorki te same a efekt za każdym razem cudny
    -
    blogagnieszki
    2010/04/29 18:03:02
    Zakładki są super i jak łatwo można im nadać inny wygląd :).
    -
    zula-z
    2010/04/29 22:11:51
    Super :)
    -
    splocik
    2010/04/30 20:48:14
    Motylku - generalnie "drobiazgujemy", bo poduszeczki też są w toku :))

    Janola - dziękuję :) Lubię w haftach jednobarwnych róże w kolorach złota i srebra, a na tle czerwonym szczególnie :)

    Aneladgam - dziękuję :) Teraz podziwiasz, a niedługo sama tym haftem zajmiesz się - tak myślę :)

    Beata - wierzę, że zmierzysz się z haftem matematycznym :) Trochę jest pracy z dziurkowaniem, ale potem to już sama przyjemność wyszywania :)
    Miło mi, że moje robótki są dla Ciebie inspiracją.

    Aniqa - dziękuję :) Znaczy nie zmieniając schematu, można zmienić efekt.

    Elzusia - dziękuję :) Mam sentyment do róż, dlatego w ogródku też mam ich dużo :)

    Hrabina - dziękuję :) Jam też miłośniczka kwiatów :)) Będą inne kwiatowe.

    Ewkaka19 - dziękuję :)

    Blogagnieszki - dziękuję :) Właśnie przy różnych okazjach staram się pokazać to, że ten sam schemat można wykorzystać na różne sposoby, uzyskując różne efekty.

    Zula-z - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń