poniedziałek, 10 października 2011

Sal 2011 - część 1

Gdy Aploch ogłosiła pomysł na Świąteczny Sal, zapisałam się mając na myśli wyszywanie kalendarza adwentowego.
Pojawiło się 10 propozycji, z których w ramach głosowania, uczestniczki wybrały dwa schematy.
Z tych dwóch, każda uczestniczka wybiera jeden, który wyszyje w ramach zabawy Sal 2011.

Ja wybrałam schemat Lili Soleil i chwilowo przestałam myśleć o kalendarzu, bo czeka mnie wykonanie kilkunastu kartek świątecznych - jeszcze nie wiem, jaką techniką.

Cały weekend myślałam o kolorach.
Dziś pojechałam do ulubionej pasmanterii i kupiłam kanwę DMC (1 m) w kolorze lnu i białą mulinę - Ariadnę.
Straciłam majątek, ale będę miała resztę kanwy na inne obrazki :)

Naliczyłam się kanwowych oczek w jedną i w drugą stronę, aż w końcu zrezygnowałam z rozpoczynania pracy od krzyżykowej ramki.


Właśnie postawiłam pierwsze krzyżyki - zaczęłam wyszywanie od środka :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2011/10/11 18:40:50
    Widziałam ten obrazek,będzie cudowny ale pracochłonny też.Pozdrawiam.
    -
    splocik
    2011/10/11 20:16:16
    Urszula97 - obrazek jest spory, ale haftuje się przyjemnie. Ciekawa jestem różnych wersji tago obrazka wykonanych przez uczestniczki zabawy Sal 2011.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2011/10/11 21:31:44
    Witaj Splociku. Świetna zabawa, a Twój udzial w niej oznacza ze życie u Ciebie normalnieje. Nie mialam pojecia że jest kanwa w kolorze lnu i w pierwszej chwili sie przeraizlam ze zlapalas len /mysląc o Twoich oczkach/. Zazdroszczę tej zabawy, trzymam kciuki i buziaki.
    -
    splocik
    2011/10/12 15:43:51
    Gaga1957 - witaj :) Tak, moje życie normalnieje i mam ochotę na wiele, ale zdaję sobie sprawę, że nie wszystko można na raz, jednak po kolei będzie się działo :))) Dziękuję za troskę :) Trochę oczu jeszcze potrzebuję i sama sobie nie zafunduję problemów.
    Zabawa jest fanastyczna - brałam udział w zeszłym roku.
    Mam nadzieję, że uda mi się wyszyć obrazek do Świąt :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Motylek
    2011/10/13 07:04:23
    Ach jaki piekny ten obrazek! Kusi, kusi, kusi...

    Motylek
    -
    splocik
    2011/10/13 16:32:52
    Motylku - tak, jest piękny i dlatego mnie skusił :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń