piątek, 21 października 2011

Sal 2011 - część 3

Parę dni nie wyszywałam, no może niewiele w delfinkach.
Gdy zobaczyłam, ile niektóre "Salówki" już wyszyły, zrobiło mi się trochę dziwnie, więc postanowiłam, że w miarę możliwości ustalę pewne zasady.
Jeden dzień około 1-1,5 godz. na delfinki (tylko przy dziennym świetle), a kolejny dzień tyleż czasu na obrazek sal-owy.

Dziś z sal-owego obrazka, domek prawie gotowy.
Prawie, bo jeszcze trzy okienka i konturowanie - myślę, że da się zrobić w następnym dniu sal-owym :))

Dziś mam tyle:

Początkowo planowałam wyszyć go kolorem purpurowym - na fotce mulinka na wierzchu, jednak po namyśle, zaczęłam wyszywanie kolorem białym.


Ten purpurowy kolor jednak nie chciał odpuścić i kręcił się po mojej głowie.
Myślałam, myślałam i wymyśliłam - zastosuję 4 kolory: biały, purpurowy i dwa pośrednie :)))
Sama jestem ciekawa efektu :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    pkela_1
    2011/10/22 00:20:19
    Splociku - ale jesteś poukładana!
    Można pozazdrościć takiego podejścia do sprawy.
    Ja zawsze miałam problemy z obowiązkami, więc już sama sobie nie potrafię nic narzucić.
    Bardzo jestem ciekawa tej kompozycji kolorystycznej.
    Pozdrawiam
    Ela
    -
    urszula97
    2011/10/22 17:41:30
    Ciekawie się zapowiada,te kolory ale znając Twój gust będzie ok.
    -
    splocik
    2011/10/24 10:08:40
    Pkela_1 - właśnie, że nieeee i dlatego próbuję sobie narzucić pewne rygory :)))
    Ja jestem ciekawa Twojej pracy :)

    Urszule97 - nie byłabym taka pewna, bo wyobrażenie to jedno, a rzeczywistość to drugie :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    raeszka
    2011/10/25 00:30:10
    Grunt to dobry plan :).

    Ależ jestem ciekawa co wymyśliłaś z tymi kolorami :).
    -
    hanula1950
    2011/10/27 15:03:19
    Szydełkowy przerywnik jest super, a domeczek też mi sie wesoło zapowiada.
    -
    Gość
    2011/11/02 22:24:59
    Nawet nie wiesz jak bardzo podoba mi się ten obrazek! Bardzo jestem ciekawa jak wyjdzie w wybranej przez Ciebie kolorystyce.

    Motylek
    -
    splocik
    2011/11/04 20:53:18
    Raeszka - ja też jestem ciekawa :)))

    Hanula1950 - przerywniki są wskazane przy dłuższej pracy jedną techniką :)))

    Motylku - obrazek jest faktycznie śliczny, a moja kolorystyka??? Boję się, że wyobrażenie nie pokryje się z rzeczywistością

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń