sobota, 1 października 2011

Bukiecik słoneczny

Miał być wpis robótkowy, ale nie mogłam się oprzeć...

Piękny, ciepły i słoneczny dzień złotej polskiej jesieni.
Babie lato fruwa wszędzie, gdzie go nie proszą.
Połyskują w słońcu nitki babiego lata, oplatające przekwitnięte mimozy.

Będąc na spacerze z pieskiem, podziwiałam te widoki, a także żółciutkie, polne słoneczniczki i nie mogłam się oprzeć, by nie zerwać kilku gałązek do wazonu.
Słonecznie zrobiło się również w domu i chciałoby się powiedzieć: chwilo trwaj...

Bukiecik mały, to i wazonik mały.
Bukiecik prezentuje się na purpurowej części ściany :)


Po południu byliśmy w ogródku, ale nie żeby posiedzieć, bo na to nie było czasu, a jest jeszcze sporo do uporządkowania przed sezonem zimowym.
Mam nadzieję, że zdążymy przygotować działkę do odpoczynku.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2011/10/01 18:42:42
    U Ciebie lato, tutaj lato!
    Cudnie!
    :-)))))
    -
    april79
    2011/10/01 20:06:49
    śliczny jest:) a mi wczoraj córa przyniosła bukiecik groszku pachnącego, aż milej w domu z takimi kwiatuszkami:)
    -
    haftka54
    2011/10/02 08:24:55
    Rzeczywiście, jak do tej pory, można się cieszyć bardzo piękną jesienią!
    -
    hrabina.ee
    2011/10/02 10:36:51
    I takich widoków jesieni bardzo mi brakuje.

    Anka
    -
    splocik
    2011/10/03 13:31:59
    Fusilla - babie, bo babie, ale zawsze lato :)))

    April79 - robimy wszystko, by przedłużyć chwile lata, prawda? :))

    Haftka54 - ta pora niestety już się kończy i mają zacząć się mniej przyjemne chłody i deszcze.

    Hrabina - ale Ty masz za to inne, piękne widoki, które ja podziwiam dzięki Twoim relacjom :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    raeszka
    2011/10/04 21:34:38
    Śliczny bukiet, taki prosty, a bardzo ujmujący :).
    -
    splocik
    2011/10/06 20:30:54
    Raeszka - ponoć w prostocie piękno tkwi :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń