środa, 4 kwietnia 2012

Jeszcze kilka jajowych kartek matematycznych

To już ostatnie matematyczne kartki wielkanocne w tym roku.

Tak się rozpędziłam, że zrobiłam ich kilka więcej niż potrzebowałam, bo część wysłanych kartek pochodziło z zakupu.
Nie zginą - na przyszły rok będzie kilka gotowców :)))
Niektóre z tych ostatnich nie są wysyłane, a po prostu przekazane do rąk adresatów - w miejscu.

Zamykam zatem tegoroczny temat kartek świątecznych.

Wszystkie kartki mają kształt jajowy.







Dwie poniższe kartki mają wykonany haft matematyczny na jajowym okienku.



Otwarta kartka ma okienko obszyte haftem, a za okienkiem widać jajowe warstwy - jedna z obrazkiem, następna z życzeniami i jeszcze jedna dla ozdoby :)

Druga kartka wykonana tym sposobem, ale jako jajo leżące.






1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    mięta
    2012/04/04 17:21:58
    Śliczne :)
    -
    Elunia
    2012/04/04 17:39:20
    super karteczki - muszę kiedyś wypróbować obszywanie wyciętego otworu - jeśli pozwolisz odgapić :)
    -
    Imawe
    2012/04/04 21:26:43
    Prześliczne!
    -
    dendrobium
    2012/04/05 00:42:17
    Ależ Ty jesteś pracowita. Tyle kartek? Podziwiam
    i pozdrawiam serdecznie
    -
    splocik
    2012/04/05 14:44:56
    Mięta - dziękuję :)

    Elunia - dziękuję :) Pewnie kiedyś ja od Ciebie coś odgapię, więc nie krępuj się i próbuj :))

    Imawe - dziękuję :)

    Dendrobium - miło mi, dziękuję :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Beata To lubię...
    2012/04/23 15:49:54
    Karteczki już wcześniej obejrzałam wszystkie :))) ale nie mogłam napisać komentarza. Wszystkie są śliczne :)))
    -
    Beata To lubię...
    2012/04/23 15:50:40
    Podziwiam Twoją pomysłowość, bo ja próbowałam kilka razy z córcia robić karteczki, ale mojej wyobraźni trochę za mało :)))
    -
    Beata To lubię...
    2012/04/23 15:51:18
    Piszę w kawałkach, bo nie chce mi puścić długiego komentarza :(
    -
    splocik
    2012/04/24 15:29:41
    Beatko - dziękuję za pochwały :) Karteczki spróbuj wykonać na zasadzie podobieństwa - na własne pomysły na pewno wpadniesz w trakcie robienia kartek podobnych do tych widzianych w necie :)
    Nic mi nie wiadomo o problemach z komentarzami, ale czasami tak bywa - ja niekiedy mam problem z dodaniem komentarza na blogspocie - potrzenba jest cierpliwość albo powrót w dane miejsce za kilka chwil.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Beata To lubię...
    2012/04/26 14:15:59
    Ja mam teraz bardzo powolny mobilny internet i stąd często miewam różne trudności. Czasem zależy od dnia, czasem od pory, bywa, ze w ogóle nie mogę się połączyć.

    OdpowiedzUsuń