czwartek, 12 kwietnia 2012

Kartki i drobiazgi

Dziękuję za wszystkie życzenia przysłane drogą elektroniczną oraz za SMS-y i życzenia mówione... przez telefon.

Bardzo, bardzo gorąco dziękuję za wszystkie nadesłane tradycyjną drogą śliczne kartki z pięknymi życzeniami.



Kilka kartek wykonanych zostało własnoręcznie przez nadawczynie i te pokażę z bliska :)


 


Bardzo dziękuję za niespodziewajki :)))

Zajączka od Kundzi już pokazywałam wcześniej.
Były inne zajączki :)

- od koleżanki (nie podaję imienia) spoza środowiska blogowego otrzymałam makaronowego baranka
Przy robieniu fotki zauważyłam, że zapodział się gdzieś jeden rożek - musiał zagubić się w czasie transportu.

- od koleżanki (także spoza blogów) otrzymałam wiosennego aniołka




- od Gagi otrzymałam dwa malusie szydełkowe koszyczki i szydełkowe ananaskowe jajko.


Wszystkim Zajączkom prześlicznie dziękuję - sprawiłyście mi ogromną radość :)))

I to już ostatni wpis o tematyce świątecznej, teraz zacznie się codzienność.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hanula1950
    2012/04/12 14:20:20
    U mnie w blogu też dziś są kartki świąteczne.
    Tak dużo jak ty ich nie mam, ale i tak się cieszę.
    -
    ela107
    2012/04/12 14:45:54
    Sporo pięknych prezentów dostałaś:)
    -
    splocik
    2012/04/12 15:00:08
    Hanula - byłam, widziałam - też masz ich sporo :) Każda kartka cieszy :)

    Ela107 - takie małe, miłe niespodzianki, a radości wiele :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2012/04/17 19:46:24
    Jesteś mistrzynią w robieniu zdjęć, kartki sliczne, anioły rownież. A moje drobiazgi, haha bardzo fotogeniczne. Pozdrawiam cieplutko.
    -
    splocik
    2012/04/18 20:46:03
    Gaga - nie żartuj sobie, mistrzynią nigdy nie będę :)))
    Ale miło mi, że podobają Ci się moje fotki :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń