wtorek, 10 kwietnia 2012

Takie duże jaja... wiklinowe

Były trzy małe papierowe jajka, a w piątek przedświąteczny powstały jeszcze (musiała farba wyschnąć) dwa duże - wykonane tą samą metodą, co tamte małe.
Wielkości: żółte - wysokość 30 cm, szerokość 23 cm, turkusowe - wysokość 28 cm, szerokość 19 cm).

Nie mogłam ich pokazać, bo wyczerpałam dostępną pojemność na fotki, ale już po niedzieli dodano mi sporo bajcików, więc zaczynam kolejne sesje zdjęciowe.
Najpierw o dużych jajach z papierowej wikliny.

Żółte jajo natychmiast po udekorowaniu wraz z jedną z kartek i dzianym zajączkiem powędrowało do koleżanki, 


a turkusowe stało się zawieszką w oknie:)


Wszystkie ozdoby otrzymane od blogowych, forumowych oraz miejscowych koleżanek, umieszczone zostały w różnych miejscach mieszkania i gdzie goście nie spojrzeli, to ujrzeli coś Waszego albo naszego wykonawstwa :)))

Nie będę pokazywać wszystkich kompozycji, ale na przykład jajeczka (część) zawieszone zostały na gałązkach wierzbowych.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2012/04/10 17:42:32
    Ja mam wszystkie jajeczka kupne, ale też wieszam na gałązkach. Brzozowych!
    -
    hrabina.ee
    2012/04/11 10:24:53
    Ozdoby piękne. To turkusowe jajo szczególnie uderza urodą; pewnei dlatego, że lubię taką kolorystykę.

    A u mnei w tym roku słabiutko, jeśli idzie o ozdoby, choć start wydawał się dobry. Zostało mi ze 40 styropianowych jajek(będą na kiedyś); jakoś robienie ozdób na konkretne okazje to dla mnie przymus i wtedy opada ze mnie cały zapał.

    pozdrawiam
    anka
    -
    ladyfanaberia
    2012/04/11 19:26:04
    A mnie z kolei najbardziej przypadło do gustu to żółte jajo, w naturalnej kolorystyce i z wielką kokardą :) Piękne :)
    -
    splocik
    2012/04/11 19:47:35
    Fusilla - pewnie wybrałaś najładniejsze :)) Mnie akurat brzozy zabrakło :)))

    Hrabina - dziękuję :) Też tak mam, że jak coś trzeba zrobić na określony termin, to mnie odrzuca, ale czasami potrafię się sprężyć. Natomiast to, co robię na ostatnią chwilę najczęściej wychodzi najlepiej :)))

    Ladyfanaberia - dziękuję :) Żółte jajo było przygotowane, pod kątem gustu koleżanki. zaś turkus to mój kolor :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aneladgam
    2012/04/11 21:20:15
    To turkusowe jest prześliczne, patrząc na nie mam wrażenie, że to wiosna chwyciła za pędzel i dodała kolorów :)
    -
    gaga1957
    2012/04/17 19:47:35
    A moje jajko jest najladniejsze, tylko zdjecia jeszcze nie mam, zeby sie pochwalić. Hihi.
    Buziaki.
    -
    splocik
    2012/04/18 20:52:06
    Aneladgam - dziękuję :) U mnie wiosna jakaś leniwa jeszcze jest, więc chyba nie ona pędzlem machała :)))

    Gaga - Twoje jajko jest indywidualistą, jeśli chodzi o kolorystykę :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń