poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kartki proste i jajowe

Zrobiłam trochę kartek świątecznych.
Niektóre z nich mają kształt tradycyjny, inne kształt jajowy.
Główna technika, to haft matematyczny, ale są także zapożyczenia (minimalne) z innych technik :)

Taki sam obrazek, ten sam motyw jaja, ale jak inaczej wyglądają kartki :)



Jeszcze raz trzy różne kartki z takim samym obrazkiem i motywem jajka :)




Dwie kartki z wykorzystaniem gotowych kartoników z dziurą :)



W tej kartce zastosowałam podpórkę stelażową.


Kartki poszły już w świat i pamiętam tylko dwie ostatnie do kogo poleciały.

Kończę i przygotowuję do wylotu następną porcję kartek i chyba będzie to koniec kartek robionych własnoręcznie.
Reszta wysłanych kartek będzie z tych nabytych drogą kupna, bo nie wszyscy zachowują kartki, zwłaszcza robione przez nadawcę.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Elunia
    2012/04/02 17:56:59
    bardzo fajne karteczki - wesołe, kolorowe jak wiosna :)
    A z wysyłaniem kartek masz rację - ja też robione wysyłam tylko tym, którzy potrafią docenić ręczną robotę :)
    -
    fusilla
    2012/04/02 19:04:51
    W tym roku nie wyślę, już nie doszłyby! Po długim czasie będę zmuszona mailować lub sms-a puścić, a do Najlepszych zadzwonię!
    Pozdrawiam po długim czasie!
    -
    hrabina.ee
    2012/04/02 19:31:32
    A moja to ta z dwiema kaczuszkami:)) już stoi na kominku. dziękuję Splociku!

    Anka
    -
    splocik
    2012/04/03 07:28:38
    Elunia - dziękuję :) Lubię takie wesołe karteczki, bo Święta przecież radosne są, ale dla poważnych są kartki poważniejsze :)

    Fusilla - w tym roku Ci daruję i przyjmę SMS albo inną formę :))))))

    Hrabina - miło mi, że kartka spodobała się :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    makneta
    2012/04/03 09:03:17
    Bardzo ładne karteczki.
    -
    hanula1950
    2012/04/03 10:04:07
    Bardzo mi się podobają - wszystkie, bez wyjątku.
    -
    urszula97
    2012/04/03 19:57:24
    karteczki bajkowe,Splociku,podalam laptop pod samą buzię i psińco,ale spróbuję jeszcze,
    -
    splocik
    2012/04/04 14:58:05
    Makneta - dziękuję :)

    Hanula1950 - dziękuję :)

    Urszula97 - dziękuję :))) Próbuj dalej :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń