sobota, 14 kwietnia 2012

Zapanowała codzienność i... szybka zgadywanka

Po świątecznych zawirowaniach nastąpiła codzienność nie tylko domu i okolicy, ale także w robótkach.

Teraz niektóre robótkowiczki przygotowują co nieco o tematyce komunijnej.
Ja w tym temacie nie mam zapotrzebowania, więc zabieram się za obrazek wielkości 90 x 70 krzyżyków.
Schemat kiedyś wydrukowany w pośpiechu, bo obrazek tak mi się spodobał, że postanowiłam go szybko wyszyć.
Nie wiedziałam, że to nastąpi z takim poślizgiem, ale on czekał długo i cierpliwie, aż doczekał się... dnia dzisiejszego.

Ponieważ proponowane nici to mulina DMC, a jak wiadomo, ja wyszywam Ariadną, więc szybko zrobiłam zamianę, ale to i tak była tylko przymiarka, bo nie podobały mi się niektóre kolory.
Ustawiłam wszystkie pudełka z nićmi i zaczęłam dobierać wizualnie.
Mam nadzieję, że nie będę musiała już nic zmieniać w trakcie pracy, ale nie wykluczam takiej możliwości :)


Zaczęłam wyszywanie od kwiatka, ale zapewniam, że nie będzie to obrazek kwiatowy.

Może pokusicie się o rozwiązanie zagadki - co będzie przedstawiał obrazek???

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.ee
    2012/04/14 19:17:35
    Nie mam pojęcia! Może jakaś postać? To zielone to może nie koniecznie będzie liść, tylko tren sukni:)

    Anka
    -
    baabcia
    2012/04/14 19:55:04
    nie wiem
    jeszcze :-)
    -
    fusilla
    2012/04/14 21:03:24
    Oj! Splociku! Tak nas trzymasz w niepewności!
    -
    hanula1950
    2012/04/14 22:16:16
    Kompletne zaciemnienie - nic mi nie przychodzi do głowy. Czekam na rozwiązanie zagadki. Dobrej niedzieli.
    -
    urszula97
    2012/04/15 14:12:01
    Tajemniczo,może pejzaż,
    -
    splocik
    2012/04/16 14:08:39
    Dziękuję za próby rozwiązania zagadki :)
    Bardzo podoba mi się myśl Hrabiny, ale niestety to nie jest prawidłowa odpowiedź :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń