piątek, 18 kwietnia 2014

Jajo w jaju i skorupka...

Na zakończenie tegorocznego, wielkanocnego kartkowania, zrobiłam jeszcze parę kartek w kształcie jaja z haftowanym motywem jajka oraz z motywem kawałka skorupki.

Wyszły taaakie jaja :)))








Jednak na kształcie jajowym nie zakończyłam kartkowania lecz zrobiłam jeszcze kilka kartek prostych, ale jak w temacie - z jajem w jaju. :))





Niniejszym ogłaszam zakończenie wykonywania kartek wielkanocnych na rok 2014.
Jeszcze tylko zdjęcie grupowe - niestety nie obejmuje wszystkich kartek, ponieważ niektóre nie mogły czekać na zakończenie kartkowania.

Po Świętach będzie jeszcze o kartkach, ale o tych, które do mnie przyleciały.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2014/04/18 21:29:55
    Ten duży Żółty - wymiata! :-)))
    -
    urszula97
    2014/04/18 21:40:01
    ale natworzyłaś cudnych kartek,podziwiam i bardzo dziękuję, fotka po świętach,
    Tobie i Ktosiowi również wspaniałych świąt,
    -
    hanula1950
    2014/04/19 06:32:25
    Ale jaja!
    Radosnych, pogodnych świąt Wielkiej Nocy.
    -
    tojatenia
    2014/04/19 09:45:55
    Piękne karteczki.

    Obfitych Łask i Błogosławieństw
    od Chrystusa Zmartwychwstałego
    oraz pełnych pokoju Świąt Wielkanocnych
    z radosnym "Alleluja"
    -
    splocik
    2014/04/22 08:23:47
    Dziękuję za miłe słowa na temat moich kartek i dziękuję za życzenia. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ABA
    2014/04/22 10:21:28
    A ja też, a ja też mam taką śliczną karteczkę u siebie od Splocika. Jest piękniejsza w realu niż na fotce.
    Ślicznie dziękuję Ci Splociku.
    -
    splocik
    2014/04/22 15:07:05
    ABA - cieszę się, że podoba się Tobie moja kartka, ale chyba jest ona z poprzednio pokazywanej grupy..., a może się mylę...?
    Zaraz zajrzę do Ciebie i sprawdzę, jak to jest z moją pamięcią.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń