środa, 2 kwietnia 2014

Kartka okolicznościowa bez napisu

Zrobiłam kartkę urodzinową.
Przypomniałam sobie w ostatnim momencie, że jest mi taka potrzebna i tak się spieszyłam, że zapomniałam...
Zapomniałam o napisie okolicznościowym i zapomniałam kartce cyknąć fotkę.

Poniższą fotkę, na prośbę moją przysłała jej adresatka - ABA.
Kartka wygląda tak.
Strzałka wskazuje, gdzie miał być napis okolicznościowy.


A tak wyglądałaby kartka z "dodatkiem" - napisem, który miał być nieco inny.


Kartka spodobała się, mimo małego braku.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ABA
    2014/04/02 16:32:41
    Karteczka bez napisu też jest piękna. najważniejsze to serduszko, które te kartkę ofiarowało. W środku karteczki były życzenia cieplutkie i takie serdeczne.
    -
    splocik
    2014/04/03 08:22:30
    ABA - wiem, że kartka może być też bez napisu, bo ważna jest jej forma i treść, ale myślę, że napis jest dopełnieniem kartki.
    Cieszę się, że mimo to spodobała się. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Eriss266
    2014/04/03 12:43:22
    Piękna kartka zarówno z jak i bez napisu. Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/04/03 20:13:47
    Eriss266 - dziękuję bardzo :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość
    2014/04/07 17:47:15
    Od dawna jestem zachwycona TWOIMI Pracami Splociku !!! To dzieła sztuki , które świadczą o TWOIM talencie ,pomysłowości , kunszcie, oryginalności ,i precyzji wykonania !!! WSPANIAŁE !!!!!!!!!!!!! ervena :) :) :)
    -
    splocik
    2014/04/08 19:38:18
    Erveno - dziękuje za miłe słowa. :) Wiele pomysłów jest moich ale wiele też czerpię z sieci. Lubię oryginalność i jak coś robię, to staram się robić najlepiej, jak potrafię, ale czasami zdarzają się prace, które odkładam i których nie kończę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń