środa, 30 kwietnia 2014

Zajączki szydełkowe

Wracając do zajączków szydełkowych, o których wspomniałam przy okazji pisania o zajączku, który gościł pod moim balkonem.

Zrobiłam dwa zajączki, które przycupnęły pod paprotką i przesiedziały tam przez całe Święta Wielkanocne.

Oto one.


Przy wykonaniu tych zajączków "podpierałam się" częściowo opisem wykonania mojej kokoszki, a częściowo zajączkami, które zobaczyłam u Doni - TUTAJ.
W przyszłym roku najprawdopodobniej zajączki rozmnożą się. :))))))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2014/05/01 08:46:16
    są uroczę, też się przymierzałam do nich ale nie zdążyłam,pozdrawiam,
    -
    splocik
    2014/05/01 09:55:53
    Urszula97 - zajączki nie są trudne do zrobienia.
    Gdzieś widziałam schemat, ale to już było po zrobieniu tych dwóch moich zajączków.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń