piątek, 9 maja 2014

ZAKOCHANY MAJ 2 i...

Owszem widuje się zakochane pary o każdej porze roku, bo zakochać się można każdego dnia, każdego miesiąca, ale chyba pary przytulone, trzymające się za ręce... najbardziej widoczne są wiosną, szczególnie w maju.

Mam wrażenie, że ten miesiąc sprzyja zakochanym ze względu na większą ilość słońca, mnogość kolorowych kwiatów i ich zapach... kwiaty z kwiaciarni nie pachą...
Słońce nas ogrzewa i sprawia, że stajemy się uśmiechnięci, radośni, mamy ochotę iść przed siebie, bez celu...

Chociaż w tym roku początek maja nas nie rozpieszcza - pierwsze dni są chłodne, żeby nie powiedzieć, że zimne, to jednak gdy zaświeci słoneczko... cieplej robi się na sercu.

Aby przywołać przyjemniejszą aurę, zacytuję dziś taki fragment...

Śpiewana przez: Zespół Partita
Autorem tekstu jest: Andrzej Bianusz
Muzykę skomponował: Antoni Kopff
Kiedy wiosna buchnie majem

"Bo gdy wiosna buchnie majem
Cały świat się majem staje
To wiosenne słońce sprawia że
Że dziewczyny piegi mają
Że się chłopcy w nich kochają
Że we dwoje wtedy nie jest źle"
Cały tekst, jak i piosenkę można znaleźć w sieci i posłuchać.

Zgodnie z tym, co napisałam w pierwszym wpisie, dziś przedstawiam kolejne serduszko szydełkowe.
Środek serduszka, to inspiracja jednym z wielu oglądanych w sieci, ostatnie okrążenia, to moja twórczość. :)


O tym, że maj jest zakochany i jest miesiącem zakochanych niech świadczy dowód, że nawet ziemniaki są w kształcie serduszek.

Takie oto ziemniakowe serduszko przytrafiło mi się w zakupionej paczce.

Tu przed umyciem...



a tu, po kąpieli, takie lśniące...



A TUTAJ jest serduszko frywolitkowe.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    dana1967
    2014/05/09 22:37:57
    jestem za! jak nie zapomnę to wspomnę o tym w następnym poście :) Piękna amfora w poprzednim wpisie:) Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2014/05/10 14:34:47
    Dana1967 - miło mi, że jesteś tego samego zdania. :)
    Słowa o amforze przekazałam Ktosiowi, a On za nie dziękuje. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2014/05/11 22:03:46
    Oczywiście, że jestem za! Wole nasze świętowanie, niż podróbki z zagranicy!
    -
    splocik
    2014/05/12 15:55:11
    Fusilla - cieszę się, że podzielasz moje zdanie. :)
    Chciałoby się, by było nas więcej, ale czy to możliwe?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń