sobota, 24 maja 2014

ZAKOCHANY MAJ 4 - szydełkowe serduszko

Szydełkowe serduszko, a właściwie serducho (jest duże 11x11cm), wykonałam na podstawie schematu, który kiedyś wydrukowałam z sieci, a teraz nie mogę znaleźć tej strony.
Nie byłabym sobą, gdybym nie wtrąciła swoich trzech groszy... tym razem całkiem przypadkowo :)))
Jak zwykle, zaczęłam dokładnie według schematu, ale...
Po wykonaniu środka, popełniłam błąd i... "zgubiłam" coś w następnym okrążeniu, więc tym małym szczegółem moje serduszko różni się od oryginału.
Teraz, po zrobieniu fotki zauważyłam, że jest jeszcze błąd w innym miejscu, ale nie będę go specjalnie wskazywać. :)))


Serduszko dedykuję z racji Miesiąca Zakochanych - wszystkim zakochanym, kochającym i kochanym, a ponieważ za chwilę jest Dzień Matki, dedykuję je także wszystkim Mamom, Mamuśkom, Mamusiom, Mamciom, Matulom, Matusiom...

Z tej racji dziś cytuję fragmenty dwóch piosenek:

- pierwsza o maju i zakochanych

Wykonuje: Varius Manx
Autorem tekstu jest: Marek Kościkiewicz
Muzykę skomponował: Robert Janson
Maj

I wtedy przyszedł maj
Zamieszał w moim sercu
Zgubiłam cały żal
Poczułam co to szczęście
Tylko szczęście
Całe szczęście
Tylko szczęście
- druga z okazji Dnia Matki

Śpiewa: Waldemar Kocoń
Autorami tekstu są: Jerzy Juliusz Emir-Przeworski i Leon Sęk
Muzykę skomponował: Benedykt Konowalski

Uśmiechnij się Mamo

Uśmiechnij się mamo
Twój uśmiech to wiano
Jakiego mi właśnie potrzeba
Twój uśmiech jest jasny
jak niebo bez skazy
lecz stokroć mi bliższy od nieba

Uśmiechnij się Mamo
niech będzie tak samo
Jak w czasach dziecinnie najlepszych
Twój uśmiech niech stanie nad wszelkie kochanie
Twój uśmiech niech będzie na wieczność

Obydwa teksty w całości można znaleźć w sieci, gdzie też można znaleźć piosenki i ich posłuchać. 



A TUTAJ jest serduszko frywolitkowe.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    dana1967
    2014/05/24 22:11:01
    Przyjmuję życzenia bo jestem mamą:) Serduszko urokliwe, a piosenki znam:) Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2014/05/25 09:03:25
    Dana1967 - dziękuję :) Miło mi, że serduszko podoba się. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    andulencja
    2014/05/25 11:23:14
    Ale się rozserduszkowałaś Splociku :)
    -
    andulencja
    2014/05/25 11:23:56
    A co ty robisz z tymi serduszkami?
    -
    splocik
    2014/05/25 14:29:01
    Andulencjo - rozserduszkowałam się, bo mamy Maj Zakochanych, który chcę na nowo rozbujać - może ktoś to zauważy. :))
    Pisałam o tym w poprzednich notkach o maju, a w pierwszej notce wyjaśniłam sprawę serduszek.
    Co zrobię z serduszkami, wyjaśnię w następnym miesiącu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń