czwartek, 8 października 2015

Muszę podjąć przykrą decyzję

No nie mogę dłużej czekać...

Jest mi ogromnie przykro, bo mimo przypominania w komentarzu do notki z wynikami zabawy oraz w notce o Ptakach, Daga313 oraz Dana nie przysłały mi swoich adresów pod które miałyby trafić niespodzianki.
Myślałam, że wystarczą takie przypomnienia dla kogoś, kto zagląda.
Jest mi przykro tym bardziej, że zdarzyło mi się to pierwszy raz.
Cóż, zawsze kiedyś musi być jakiś pierwszy raz.
Dla mnie to trochę dziwne, że częstowane osoby nie mają ochoty odebrać tego poczęstunku, ale nie wnikam, nie moja sprawa dociekać powodu.

Odczekałam więcej niż ogłoszone 5 dni i w tej sytuacji jestem zmuszona podjąć jakąś decyzję.
Mogłabym po prostu zakończyć zabawę stwierdzeniem, że dwie osoby nie były zainteresowane odbiorem niespodzianki, ale skoro przeznaczyłam upominki dla określonej liczby osób, nie pozostaje nic innego, jak wyznaczyć inne dwie osoby do poczęstunku urodzinowego.

Moja decyzja jest taka - niespodzianki polecą do dwóch pierwszych osób, które napisały komentarz do notki o moim dziesięcioleciu i "skromnym" poczęstunku

Tymi osobami są: Pkela_1 oraz Skrawek tęczy, które proszę o przysłanie mi mailem swoich adresów, pod które mają polecieć niespodzianki.

Na informację mailową czekam przez 7 dni czyli od dziś do 14.10.2015r.
Jeśli i tym razem nie dotrą do mnie odpowiednie informacje na skrzynkę mailową, niespodzianki poczekają na inną okazję.
Do 20.10.2015 wyślę pozostałe niespodzianki.
Pozostałe, bo Urszula97 otrzymała już 3 w jednym. :)
Wypatrujcie doręczyciela. :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    pkela_1
    2015/10/08 11:33:02
    Bardzo przykra sytuacja, ale trudno komentować, kiedy nie znamy przyczyn.
    Ja odezwę się na pewno dziś wieczorem, teraz niestety nie mam warunków do spokojnego pisania.
    Dziękuję za miłą niespodziankę :)
    Pozdrawiam
    Ela
    -
    splocik
    2015/10/08 20:30:48
    Pkela_1 - dla mnie bardzo przykra, bo nie lubię takich sytuacji..., ale teraz wiem, że takie sytuacje muszę przewidzieć.
    Mam tylko nadzieję, że dziewczyny nadal będą do mnie zaglądać i wezmą udział w zabawie, którą niebawem ogłoszę.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    dendrobium
    2015/10/08 22:51:02
    Nie będę tego komentować, ale bardzo serdecznie gratuluję kolejnym szczęściarom:)
    Pozdrawiam
    -
    martapycha1
    2015/10/09 00:47:37
    Witam :) 10 lat blogowania , to piękny wiek , zaglądam , podglądam , uczę się i życzę sukcesów w blogowaniu .:) pozdrawiam cieplutko :) Marta
    -
    splocik
    2015/10/09 07:35:54
    Dendrobium - to dla mnie trudna sytuacja, ale jakąś decyzję musiałam podjąć, bo chcąc komuś zrobić upominek, nie mogę ciągle przypominać o ważnej czynności z tym związanej.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/10/09 07:39:43
    Martapycha1 - dziękuję :)
    10 lat przeleciało szybko i zaskakuje mnie to, że jeszcze tu jestem, bo nie myślałam, że tak długo będę blogować.
    Zapraszam na ciąg dalszy :)
    Pozdrawiam ciepło
    -
    skrawek tęczy
    2015/10/09 15:39:26
    Rzeczywiście dziwna sytuacja, nie ma jej co komentować. Ja zaś jestem przeszczęśliwa i nie wiem czym sobie zasłużyłam na taką wspaniałą niespodziankę. Dziękuję bardzo:)))
    -
    splocik
    2015/10/09 16:29:57
    Skrawku tęczy - po prostu tak wyszło... :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2015/10/09 17:43:47
    Ach Splociku, nie powinnaś tak tego brać do serca,takie sytuacje zdarzają się, w sumie trochę nie rozumiem ludzi, ja jak się gdzieś zapiszę to podglądam bloga, ile osób się zapisało, czy w danym dniu było to losowanie ( a u Ciebie jeszcze nie doczytałam ) pierwszy raz.Czasem z ciekawości podglądam co było nagrodą.Pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2015/10/09 20:14:02
    Urszula97 - wiesz, ja lubię sprawiać innym radość, ale nie na siłę.
    Jest takie powiedzenie: "co się odwlecze, to nie uciecze" i myślę, że dziewczyny trafią kiedyś na swój czas.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    pkela_1
    2015/10/30 19:31:37
    Przesyłka dotarła, post na blogu - z-mojego-swiata.blogspot.com/2015/10/rocznicowa-niespodzianka-i-garsc.html , a ja dziękuję jeszcze raz i serdecznie pozdrawiam :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń