czwartek, 1 października 2015

Dziękuję za 10 lat z Wami oraz wyniki zabawy

15 września minęło 10 lat, jak jestem tu z Wami i piszę w dwóch blogach, a Wy jesteście ze mną bardziej lub mniej aktywnie, komentując lub tylko czytając, kontaktując się poprzez maile lub w inny sposób.
Dziękuję Wam za te 10 lat.
Dziękuję za wszystkie komentarze, które są najcenniejsze i bardzo motywują...
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzenia z okazji dziesięciu lat blogowania.
Dziękuję, że jesteście i zaglądacie...

*****
Dziś wyniki zabawy związanej z urodzinowym poczęstunkiem.

Z okazji dziesięciolecia zaprosiłam Was na skromny poczęstunek, a wcześniej zaproponowałam zabawę w rymowanie i odpowiedź na zadane pytanie.
W obu przypadkach trzeba było wykonać jakieś zadania i w obu przypadkach chętnych było niewiele.

Dwie osoby, Urszula97 i Ninka46, otrzymały już upominki i przydasie za wykonanie obu zadań w zabawie wcześniejszej.

W urodzinowym poczęstunku, zadania były trochę łatwiejsze, ale i tak mało osób zdecydowało się je wykonać, dlatego postanowiłam poczęstować wszystkie osoby, które wyraziły chęć udziału w zabawie i wykonały zadania.

Tymi osobami są:
Urszula97 - upominek (serwetka + przydasie) dołączyłam do przesyłki, o której poniżej.
Daga313
Arla1
Karto_flana

Wybrałam też jedną osobę spośród wszystkich, które napisały komentarz pod notką pt. "Moje dziesięciolecie i poczęstunek" z dnia 15 września 2015r.

Tą osobą jest:
Dana

Proszę wymienione osoby o przysłanie mailem swojego adresu, pod który przesyłka z poczęstunkiem ma trafić. Czekam na maile  do 05.10.2015r., po tym terminie podejmę nową decyzję odnośnie poczęstunku.

Arla1 - Twój adres mam, więc nie musisz mi przysyłać.

Wszystkim biorącym udział w zabawach oraz wszystkim komentującym
- jeszcze raz serdecznie dziękuję :)

Ponieważ przesyłki dotarły już do Urszuli97 i Ninki46, więc mogę pokazać, co otrzymały:

Urszula97
Urszula otrzymała 2 zakładki za wykonanie dwóch zadań w zabawie "Anielskie myśli". Serwetkę otrzymała za wykonanie zadania w urodzinowej zabawie poczęstunkowej. Do tych upominków dołączyłam przydasie, które Ula na pewno wykorzysta.


Ninka46
Ninka otrzymała 2 zakładki za wykonanie dwóch zadań w zabawie "Anielskie myśli". Do tych upominków dołączyłam przydasie, które Ninka odpowiednio wykorzysta.


Do obu przesyłek dołączyłam coś słodkiego oraz kawkę i herbatkę - mam nadzieję, że napoje będą smakowały, czekoladka wprawi w dobry nastrój, upominki długo posłużą, a przydasie pozwolą na stworzenie czegoś pięknego.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    daga313
    2015/10/01 18:16:24
    Jak bardzo się cieszę, że doceniłaś i moje wypociny :) Dziękuję. Wysyłam adres w mailu. Pozdrawiam
    -
    daga313
    2015/10/01 18:21:41
    Mogłabyś tylko kochana podać mi swojego maila, bo jakoś nie mogę gapa znaleźć :)
    -
    skrawek tęczy
    2015/10/01 19:55:49
    Śliczne prezenty przygotowałaś! Pozdrawiam i życzę wielu kolejnych lat blogowania:)
    -
    splocik
    2015/10/01 19:55:53
    Daga313 - mój mailowy adres jest w zakładkach - na dole.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2015/10/01 20:17:41
    Piękne prezenty prezygotowałaś!

    Jeszcze raz serdeczne gratulecje z okazji 10-lecia!
    -
    splocik
    2015/10/01 21:05:08
    Hrabino - dziękuję i dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Ninka46
    2015/10/01 22:06:16
    Dziękuję splociku za upominek i przydasie, a także za to coś dla podniebienia.Delektując się kawką i herbatką będę myślami przy Tobie. Przydasie na pewno wykorzystam. Szczególnie mnie cieszy kanwa i serwetki, które bardzo sie przydadzą bo maja motywy świateczne, a więc są bardzo na czasie :) Buziaczki dla Ciebie i pozdrowienia dla Ktosia.
    -
    karto_flana
    2015/10/01 22:29:21
    Ogromnie dziekuje za przyznanie nagrody :) Obiecuje sie bardziej uaktwynic w Twoich blogach :)
    -
    hanula1950
    2015/10/02 07:29:52
    Gratulacje z powodu 10 lecia.
    U mnie ono minęło niezauważalnie. Zupełnie o nim zapomniałam.
    -
    urszula97
    2015/10/02 09:25:19
    pięknie dziękuję, wszystko cudowne, herbatę wczoraj zaparzyłam i jest rewelacyjna, czekoladą poczęstowałam domowników, z kordonków jest zamysł serwetki, a z włóczki -może spróbuję wydziergać cienki szal? ale najpierw musi zniknąć zawartość koszyka za wersalką,pozdrawiam.Miło mi był brać udział w zabawach.
    -
    splocik
    2015/10/02 16:19:11
    Ninko - jest mi miło, że wzięłaś udział w zabawie i mogłam Tobie zrobić niespodziankę.
    Domyśliłam się, że zechcesz robić dekupażowe ozdoby świąteczne, stąd te serwetki z motywem odpowiednim. Inne przydasie pewnie też wykorzystasz np. przy robieniu stroików albo karteczek. Cieszę się, że przydasie trafione.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/10/02 16:20:28
    Karto_flana - miło mi, że mogę sprawić Ci trochę radości. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/10/02 16:24:52
    Hanula1950 - dziękuję :)
    Tobie również życzę wielu lat blogowania. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/10/02 16:26:55
    Urszula97 - cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość tą niespodzianką.
    Starałam się dobrać przydasie do zainteresowań i upodobań każdej z Was.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/10/04 21:29:13
    Daga313 - Twój adres jeszcze do mnie nie dotarł.
    Dana - Twój adres także do mnie jeszcze nie dotarł.
    Jeszcze jutro (05.10.2015) czekam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń