poniedziałek, 12 października 2015

Odleciały..., ale wrócą...

Jak w piosence: ...

"Lato z ptakami odchodzi
Wiatr skręca liście w warkoczach
(...)
W szelest liści wsłuchać się pragnę
W odlatujących ptaków głosy."

Parę dni temu usłyszałam odgłosy ptaków, bardzo dużej grupy ptaków.
Wyjrzałam przez okno i zobaczyłam ogromną ilość ptaków, krążącą niemal nad moim balkonem.

To żurawie zwoływały się i przygotowywały do odlotu.
Krążyły mi nad głową parę dobrych chwil, więc chwyciłam więc aparat i zrobiłam im sesję.



Najpierw tworzyły wielką grupę.
Podobna grupa była nieco dalej, poza zasięgiem aparatu.


Krążyły to w jedną, to w drugą stronę, oddalając się i zbliżając do mnie.



Tworzyły małe grupki, by znów potem połączyć się w jedną, ogromną grupę




Próbowały coś napisać...
Pierwszą literę uchwyciłam... :)))
Wydaje się, że to miało być... "Odlatujemy"...


Głośno dyskutowały, coś uzgadniały, tłumaczyły sobie i pewnie żegnały się z nami...


W końcu utworzyły 3 klucze, ale tylko jeden uchwyciłam w całości.
I odleciały...

I odleciały..., ale wrócą...
Dobrego lotu... i szczęśliwego powrotu w nasze strony... :)
Do wiosny!

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2015/10/12 17:16:16
    Fotki ekstra, ciekawe co one sobie myślą tworząc różne układy w powietrzu, wracają i odlatują i za chwilę znów wracają, bardzo ciekawe ujęcia.
    -
    skrawek tęczy
    2015/10/12 20:00:56
    Fantastyczne zdjęcia:)
    -
    daga313
    2015/10/12 20:30:37
    Bardzo udane zdjęcia :)
    -
    splocik
    2015/10/12 21:54:14
    Urszula97 - dziękuję :)
    Nie mam pojęcia, co myślą, nigdy nie byłam ptakiem, ale próbuję sobie wyobrazić, że poruszają ważny temat dotyczący bezpiecznej wędrówki...
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/10/12 21:55:13
    Skrawku tęczy - cieszę się, że i Tobie się podobają :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/10/12 21:55:58
    Daga313 - bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2015/10/17 20:43:48
    Piękny spektakl uchwyciłaś! Ja nie miałam takiego szczęścia!
    -
    splocik
    2015/10/18 19:50:10
    Fusilla - dziękuję :)
    Bywa, że szczęście się do mnie uśmiechnie. :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń