sobota, 10 grudnia 2016

Choineczki matematyczne - ciąg dalszy

Kolejne dwa wzorki też znalazłam w sieci, a wybrałam je z tych, które wyświetliła mi wyszukiwarka.
Chyba spodobał mi się taki inny sposób przedstawienia choinki, dlatego postanowiłam takie wyszyć.

Pierwsze trzy choineczki wyszyłam na podstawie fotki i to chyba był wzorek do haftu krzyżykowego. 


Dwie zielone różnią się kolorem bombek i napisem.




Następne trzy choineczki wyszyłam w oparciu o szablon minimalnie zmieniony.


Poniższe dwie różnią się odcieniem użytych kartek do wyszycia choineczek i na część podstawową oraz napisem.





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Elżusia
    2016/12/10 19:09:15
    Piękne karteczki ,właśnie takie podobają mi się najbardziej.Haft matematyczny jest bardzo dekoracyjny sam w sobie i takich kartek nie trzeba już niczym ozdabiać.
    Pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2016/12/10 21:20:52
    Elżusiu - dziękuję :)
    Dodawałam już elementy scrapkowe do haftów matematycznych i to dawało dobry efekt, ale tym razem odstąpiłam od tego połączenia.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    skrawek tęczy
    2016/12/11 20:39:09
    Kolejne prześliczne karteczki! Pozdrawiam serdecznie:)
    -
    splocik
    2016/12/11 21:38:39
    Skrawku tęczy - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    andulencja
    2016/12/27 22:44:34
    Bardzo dziękuję za misterną choinkę!
    Nie tyko ja, ale i wszyscy świąteczni goście podziwiali ją tak samo jak ja wzdychając :)
    -
    splocik
    2016/12/28 14:17:50
    Andulencja - dziękuję :)
    Cieszę się, że spodobała się :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń