czwartek, 15 grudnia 2016

Porcja kartek matematycznych

Następna porcja kartek świątecznych wyszywanych matematycznie.
Nadal są to choineczki, na bazie szablonów wybranych z propozycji wyszukiwarki.

Te trzy poniżej, (znalezione u Kawusi) nie są kropka w kropkę zgodne z oryginałem, bo dla mnie te kropeczki były za gęste, więc nieco je "rozrzedziłam", ale kształt starałam się zachować.





Dwie kolejne choineczki wyszyłam zgodnie z szablonem, który znalazłam ze dwa lata temu, ale wtedy wyszywałam inne motywy, więc ten przeleżał do teraz.




Przy okazji znalazła się podziurkowana karteczka, z rozpoczętym haftem.
Nie pamiętam dlaczego odłożyłam ją do pudełka, może doszłam do wniosku, że więcej haftowanek nie potrzebowałam, a może coś przerwało moją pracę, odłożyłam i zapomniałam...
Teraz hafcik został skończony i karteczka gotowa. :)))




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2016/12/15 15:33:08
    Do mnie takie śliczności matematyczne właśnie wczoraj przyleciały! :-))))
    Dziękujęmy pieknie!
    -
    motylek73
    2016/12/15 15:58:46
    Kolejne cudeńka!

    Motylek
    -
    splocik
    2016/12/15 16:09:42
    Fusilla - do Ciebie chyba poczta szybciej lata, bo jesteś pierwsza, która potwierdziła przylot. :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/12/15 16:10:08
    Motylku - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2016/12/22 21:49:08
    Sliczne matematyczne choineczki.Oczywiscie jedna moja. Dziękuję Splociku
    -
    splocik
    2016/12/22 22:20:03
    Ninko - dziękuję :)
    Miło, że się podobają :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń