środa, 7 grudnia 2016

Stroik adwentowy

W rodzinnym domu nie było zwyczaju wykonywania wianków ani stroików adwentowych.
Dotychczas ja także tego nie stosowałam, ale na wielu stronach oglądałam śliczne wieńce i stroiki...
Pomyślałam, że może i ja bym coś stworzyła...
Pomyślałam i zrobiłam skromnie... z tego, co miałam pod ręką.

I choć na odwiedzanych stronach i blogach oglądałam wieńce oraz stroiki bardzo strojne i bogate w różne dodatki, to mi podoba się mój skromny pierwszy adwentowy stroiczek.



Spojrzenie lekko z górki.


I jeszcze z zapaloną pierwszą świecą.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2016/12/07 17:29:04
    No i jest adwentowy stroik,piękny,pozdrawiam.
    -
    hrabina.e
    2016/12/07 17:54:15
    Jest piękny w swojej prostocie.
    U nas(w domu rodzinnym) też nie było tradycji wieców, ani stroików, ale też słysze że się przyjmuje:)
    -
    splocik
    2016/12/07 18:12:16
    Urszula97 - dziękuje :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/12/07 18:17:53
    Hrabino - dziękuję :)
    Świat się zmienia, a my z nim...
    Pewne tradycje kontynuujemy, inne wprowadzamy z poślizgiem, a jeszcze inne omijamy...
    Nie mam pewności, czy to już będzie moja tradycja, ale może...
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ciotkaeliza
    2016/12/07 19:02:16
    Bardzo ładny stroik, taki jak być powinien.W moim domu też nie było stroików tylko choinka z anielskimi włosami i z łańcuchem zrobionym przez nas z kolorowej bibuły a teraz moja córka robi i dobrze bo ładne.
    -
    Elżusia
    2016/12/07 20:10:25
    Bardzo mi się podoba Twój stroik a szczególnie te proste białe świece.No i pięknie się prezentuje na tej ślicznej serwetce.Osobiście nie lubię strojnych ,przeładowanych ozdobami kartek i stroików.Uważam że prawdziwa elegancja tkwi w prostocie.
    Ja np.nie ubieram już choinki tylko robię bukiet w dużym glinianym wazonie składający się z pobielanych gałęzi i ostrokrzewu i gałązek z działkowych iglaków.Tak mi się podoba najbardziej.Pozdrawiam cieplutko.
    -
    splocik
    2016/12/07 21:05:56
    Ciotkaeliza - dziękuję :)
    Teraz takie łańcuchy i proste papierowe ozdoby wracają do łask.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/12/07 21:15:42
    Elżusiu - dziękuję :)
    Ja także lubię proste dekoracje i kartki.
    Podziwiam piękne, bogate dekoracje i niektóre kartki, ale mi nawet takie nie chcą wyjść, choćbym nie wiem jak chciała zrobić coś na bogato, zawsze wracam do prostej formy.
    Choinkę ozdabiam wyłącznie ozdobami robótkowymi, a bombki z dawnych czasów leżą zapakowane głęboko w szafie.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Dana
    2016/12/07 22:04:30
    Takie dekoracje tworzą w domu niepowtarzalny klimat.
    -
    splocik
    2016/12/08 07:17:40
    Dana - to prawda, od tego momentu zaczyna się przygotowania i dekorowanie domku na Święta.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2016/12/08 22:23:48
    Znam ten zwyczaj z Niemiec, tam jest bardzo kultywowany, a wieńce są niesamowitej urody. Ja jakoś nie mogę się do nich przekonać. Ale ten Twój podoba mi się właśnie ze względu na jego skromność! :-)))
    -
    splocik
    2016/12/09 07:34:26
    Fusilla - dziękuję :)
    Popatrz, ja też nie mogłam się do tej pory przekonać do wianków adwentowych, ale stroik to takie coś, co może się u mnie przyjmie. Widać do wszystkiego trzeba "dojrzeć". :)))))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń