środa, 28 grudnia 2016

Święta skończyły się...

No i skończyły się... Święta się skończyły...

Moja choinka przystrojona, jak co roku w ozdoby robótkowe - szydełkowe, frywolitkowe i inne wykonane ręcznie przez Koleżanki blogerki i forumki.

W tym roku odstąpiłam od zasady, że choinkę zdobią wyłącznie rękodzieła.
Na choince zawisły czerwone, szklane bombki, które zamierzam w przyszłym roku "ubrać", ale czy to mi się uda (?), to się okaże za rok :)))

Dla porównania - z lewej strony jest ., zaś z prawej strony
Jak da się zauważyć poniżej czubka co roku siedzą dwa ptaszki.
Choinka prezentuje się tak:

- bez oświetlenia
z 2015r.

z 2016r.

 - ze światełkami
 z 2015r.

 z 2016r.

Tegoroczna choinka w ciemnościach
 W częściach:

- wierzchołkowa część
 - środkowa część
- dolna część.

Jeden z wielu stroików - w całym domu są mniejsze i większe stroiki.
Jeden widać w notce z życzeniami.
Tu ograniczę się do dwóch innych.


Na suchych gałązkach wierzby zawisło kilka ozdób.


Pod choinką było trochę prezentów praktycznych, robótkowych i słodkości. - jak zawsze :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2016/12/29 09:09:58
    Piękna,i 2015 i 2016,stroiki wyborne,ja lubię takie rzeczy oglądać jak małe dziecko,
    -
    splocik
    2016/12/29 14:16:53
    Urszula97 - dziękuję :)
    Miło mi, że się podobają. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    motylek73
    2016/12/29 16:03:20
    Skończyły się... szkoda troszkę, ale choinka jeszcze cieszy oczy.
    Na mojej z każdym rokiem więcej ozdób wykonanych własnoręcznie, ale jeszcze daleko mi do takiej pięknej choinki jak twoja.

    Motylka
    -
    splocik
    2016/12/29 16:19:02
    Motylku - gdybym chciała powiesić wszystkie drobiazgi ręcznie robione, to chyba zabrakłoby choince gałązek, dlatego wiszą one w różnych częściach domu i nie zawsze w kompozycji stroikowej :)))
    Twoja choinka jest piękna, bo Twoja i mnie się taka też podoba. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: skrawek tęczy, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/12/29 21:17:32
    Podziwiam Twoją choineczkę, jest cudna:)
    -
    andulencja
    2016/12/29 21:27:49
    Ręcznie robione ozdoby pięknie wyglądają ze szklanymi bombkami. One się w tym szkle przeglądają :)
    Piękną masz choinkę Splociku!
    -
    splocik
    2016/12/30 13:56:18
    Skrawku tęczy - dziękuję :)
    Miło mi, że się podoba.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/12/30 13:59:13
    Andulencja - dziękuję :)
    Miło mi, że się podoba.
    Szklane bombki w tym roku pozwalają się w sobie przeglądać, ale w przyszłym pewnie będą "ubrane" i przeglądanie się w nich będzie trudniejsze. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.e
    2016/12/30 20:08:40
    Wiesz, ze teraz, w zestawieniu, ta tegoroczna choinka bardziej do mnie przemawia :) kiedy nie miałam porównania, tamta była piękna, ale z bombkami, jest jeszcze piękniejsza.

    P.S. Kartki jeszcze nie mam, ale to pewnie za sprawą niepracującej poczty. Aż po Nowym Roku zaczynają :)
    -
    fusilla
    2016/12/31 12:48:00
    Najlepszego w Nowym Roku! Prócz nieodzownego Ciepłego z Puchatym życzę wszystkiego co dobre, co miłe, co budzi usmiech na twarzy! :-))))
    -
    splocik
    2016/12/31 14:47:49
    Hrabino - miło mi, że choineczka moja podoba się także Tobie :)
    Jest mi przykro, że kartka jeszcze nie dotarła, bo wysyłałam ją (chyba 12.12.), jak zawsze z takim wyprzedzeniem, że zawsze zdążała na Święta.
    Mam tylko nadzieję, że w ogóle dotrze.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/12/31 14:50:00
    Fusilla - dziękuję za Ciepłe i Puchate, i całą resztę.
    Odwzajemniam się tym samym :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń