poniedziałek, 9 marca 2020

Kości rzucone w marcu

Pod wpływem wpisu Ani z Kreatywnej Jacewiczówki, a właściwie Jej dygresji na temat rzutu kostką i zdawania się na ślepy los, postanowiłam sprawdzić jak to jest rzucać kostką i wybierać to, co mi pasuje...
Rzucenie kości dało nieoczekiwaną wytyczną.
Uśmiałam się serdecznie. :))))))))))))
Chyba powinnam zagrać w totka. :)))))))))))
Rzuciłam raz - wypadła trójka (3), rzuciłam drugi raz i znów wypadła trójka (3).
I to były rzuty do właściwej wytycznej na marzec.
Wytyczną okazało się SERCE.


Chciałam zabawić się i zobaczyć z ciekawości (jak napisałam na początku), jaka wytyczna wypadłaby, gdybym wykonała rzuty ponownie.
Jak pomyślałam, tak zrobiłam i w pierwszym rzucie wypadła... :)))))))  trójka.
Pomyślałam, co też dołączy do tej cyferki...?
Dołączyła... nie uwierzycie!... :))))))))))  TRÓJKA!  :))))))))))
Nawet powtórne rzuty potwierdziły, że nie mam wyjścia, nie mam wyboru i muszę zrobić coś z sercem.
Właściwie, to wszelkie robótki robię z sercem, ale tym razem SERCE to wytyczna, którą trzeba uwzględnić w robótce.

Tylko dlaczego (!?) nie wylosowałam tego w lutym, robiłam wówczas serduszka do mojej zabawy z przysłowiami.
Wychodzi na to, że temat serduszek będzie u mnie co miesiąc, bo teraz jest serduszko do zabawy u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki, a w kwietniu serduszko będzie jedną z wytycznych drugiej Ani.

Zastanawiałam się, co zrobić z tym SERCEM i wymyśliłam...
Na Dzień Mężczyzn (10 marca) zrobiłam dla mojego Ktosia breloczek - serduszko.
Serdeczne życzenia dla wszystkich Panów. :)))


Skoro dwa razy w rzutach wypadło serce, to zrobiłam dla siebie takie samo serduszko, ale dodałam serduszko frywolitkowe, wykonane w zabawie u Reni - pisałam w drugim blogu.
Serduszko niebieskie na ciemnoczerwonym filcu fajnie współgra. :)


Tym sposobem łączą nas, oprócz wszystkiego innego, również breloczkowe serduszka.


Banerek zabawy.

14 komentarzy:

  1. I dobrze się stało, bo serduszka są śliczne. Frywolitka jest mega.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serca dwa.Piękne i pomysłowe. Frywolitka z filcem świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to faktycznie miałaś farta :-) Jak słusznie zauważyłaś robimy zawsze nasze prace z sercem ale motyw serca jest tez bardzo wdzięcznym tematem. Twoje filcowe breloczki w kształcie serca są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Sama robiłam wielkie oczy z niedowierzania, a czy ktoś uwierzy w to, co napisałam, czy nie, to już jego sprawa, ja wiem że tak było.
      Następne serce lub serca będą u Ciebie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Tak miało być :-) i dobrze, bo serduszka śliczne! A frywolitkowe zachwycające :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Czasami tak jest, że to, co ma być to i tak będzie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. świetny breloczek:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwy fuks,tyle razy serce wylosować :) Bardzo ładne te breloczki z serduszek filcowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Pewnie odzywa się we mnie hazardowa dusza. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Urocze serduszko, bardzo ładne połączenie kolorystyczne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń