wtorek, 24 marca 2020

Maseczka własna

Uszyłam dzisiaj dwie pierwsze maseczki dla rodziny.
Wykonałam je według instrukcji, którą udostępniła autorka blogu Domowa Krawcowa.
Dziękuję Autorce za ten instruktaż - prosty i przejrzysty.
Dwie maseczki uszyłam w niecałą godzinę, ale następne pójdą szybciej, bo wiem co i jak zrobić.
Tylko gumki nie miałam w nadmiarze; wystarczyło na jedną (męską) maseczkę, ale miałam trochę gumki ozdobnej i tę wykorzystałam do mojej maseczki.



Maseczki czeka jeszcze pranie i prasowanie przed użyciem.

20 komentarzy:

  1. dzięki za link do kursiku, bo też mam zamiar uszyć maseczki dla rodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - na pewno będziesz zadowolona z instrukcji. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. No i pięknie! Moja Córka też szyje, w ilosciach hurtowych, które odbiera pewien Pan, dostarczający je do szpitali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscila - fajnie, że są osoby, które pomagają, to ważne w takim czasie, by wzajemnie się wspierać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Zazdroszczę umiejętności szycia. Uszytek jak najbardziej na czasie i deficytowy. Trzymajcie się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęta Igiełko - nie ma czego zazdrościć, bo każdy ma jakieś umiejętności, a takie maseczki można też ręcznie uszyć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Fajnie wyszły.Moje dzieci też sobie zamówiły, wiec trzeba będzie przysiąść.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Zawsze znajdzie się ktoś, kto uszyje dla kogoś.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Pięknie wykonane.Nie mam maszyny.Widziałam tez robione na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Wykonane szydełkiem, to bardziej ozdoba, bo mają za duże dziurki, a materiał powinien być zwarty i dać się uprać w temp. powyżej 60 st.C.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. O widzę,że juz sobie uszyłaś. Ja też sie przeorosiłam z maszyną. Zdążałam juz uszyć prawie 20. COrka też podobna ilość. Też mam problem z gumką. Jak masz szeroka to można ją pociąć wzdłuż.Wypróbowałam,. Trochę się "wysiepie" ale reszta, to co zostanie ok.Zamiast gumki można użyć cięte paski z t-shirta. Może mniej elastyczne ale też da radę.Zyczę zdrowka. Tobie i Ktosiowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - a dobrze widzisz, uszyłam. :)))
      Dziękuję za podpowiedź :)
      Szeroką gumkę mam, więc wykorzystam do następnych, może o innym fasonie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Super Splociku. Ja tez uszyłam 16 szt dla siebie i rodziny, ale zrezygnowałam z tego kursu, postawiłam na prostsza wersję. A zamiast gumki użyłam zwykłej tasiemki na troczki, wtedy pasuje na każda głowę , podsyłam link do kursu tych łatwiejszych.
    Pozdrawiam
    https://www.youtube.com/watch?v=GBKj75wX_ss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja też następne uszyję w prostszej wersji- właśnie według tej instrukcji.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ja niestety nie mam pojęcia o szyciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - igłą umiesz się posługiwać, to może ręczne szycie - spróbuj. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Świetne!takie by mi sie przydały, na ten czas są jak znalazł, szczęśliwe rodziny które mają w domu krawcowe ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Szyjesz piękne i skomplikowane igielniki, więc ręczne uszycie maseczki nie powinno sprawić Tobie żadnych trudności. Prosty ścieg "za igłą" i wystarczy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. No i zajęło mi komentarz😣
    Zazdroszczę Ci że potrafisz takie uszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - Ty nie zazdrość, tylko chwytaj za igłę i szyj ręcznie - napisałam w komentarzy wyżej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń