czwartek, 19 marca 2020

Serduszka z włochatego drucika mają...

Pamiętacie serduszka z włochatego, kreatywnego drucika, które wykonałam w ramach lutowego zadania w mojej zabawie Rękodzieło i przysłowia?
Napisałam wówczas, że mam pomysł na wykorzystanie tych serduszek w inny sposób i teraz przedstawiam mój pomysł.
Wykonanie jest bardzo proste, a efekt super. :)

Dla przypomnienia - serduszka wyglądały tak:


Każde serduszko podkleiłam sztywną białą, wizytówkową tekturką.


Trzy serduszka pozostały u mnie, a trzy poleciały za Ocean, jako prezent urodzinowy z sugestią umieszczenia w nich fotek.

Moje serduszka wypełniają zdjęcia, ale ich nie pokażę [:)]; w jednym jest moje, w drugim Ktosia, a w trzecim jesteśmy razem.
O tych, które są za Oceanem można poczytać TUTAJ.

20 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Taka paczka kreatywnych drucików leży u mnie w szufladzie od bardzo dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      U mnie leżą trzy paczki w tych trzech kolorach. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękne. Widziałam u Motylka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspinały pomysł na wykorzystanie serduszek!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczy pomysł na fotografię kogoś bliskiego sercu.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze i pomysłowe prace! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. za Oceanem na bank serduszka zachwyciły! piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Zachwyciły :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. Cudne wykorzystanie uroczych serduszek, podoba mi się! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł i oryginalne wykorzystanie serduszek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje nadal czekają na te bardzo szczególne zdjęcia.
    Pozdrawiam!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trochę poczekają, to tylko nabiorą wartości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Super pomysł:)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń