sobota, 8 sierpnia 2020

Kości rzucone, słonecznik i kropki w sierpniu

Miałam cichą nadzieję, że rzucone kości w zabawie u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki przyniosą mi wytyczną "nitka", ponieważ ostatnio frywolitkując przerabiam sporo nitek.
Gdy rzuciłam pierwszą kostkę i zobaczyłam pięć kropek, prawie podskoczyłam, nadzieja rosła, bo w rzędzie przy piątce są wytyczne: kropki, tektura, nitka, filc (ten już wykorzystałam), koralik i pianka dekoracyjna.
Jednak rzut drugiej kostki wyjaśnił wszystko - pojawiła się jedna kropka.
W diagramie na przecięciu się 5 z 1 znajduje się wytyczna KROPKI


Kości zrobiły mi psikusa, ale ta wytyczna także mnie ucieszyła, bo właśnie przygotowywałam kartkę do zabawy u innej Ani.

Tym sposobem, rzuty kości znów połączyły zabawy u imienniczek.
Powstała kartka ze słonecznikiem i różnej wielkości kropkami, no koniecznie i z kolorem żółtym.


 Nieco bliżej...


Te małe kropeczki tak się rozpędziły, że przeszły do tyłu kartki.


No to je tam przytwierdziłam. :)))


W rozłożeniu wygląda to tak...


Kartka leci zatem do dwóch Anek.
Do jednej Ani  - z Kreatywnej Jacewiczówki - z wytyczną kropki.


oraz do drugiej Ani - Ręczne robótki Anny - z wytycznymi: słonecznik, kolor żółty i kropki.


26 komentarzy:

  1. Świetna kartka, taka słoneczna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną kartkę zrobiłaś i tył super wygląda. Fajny pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bardzo słoneczna kartka! Haftowane tulipany wyszły ekstra :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Chyba zapatrzyłaś się na inne kwiatki. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne te Twoje słoneczne słoneczniki! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są śliczne, słoneczniki to wdzięczny temat.Pozdrowka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft jak zwykle zachwyca, ale cała kartka jest świetna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty zawsze masz wspaniałe pomysły Splociku!
    Twoja karteczka prezentuje się naprawdę wspaniale a sam hafcik na niej jest prześliczny :)Uwielbiam słoneczniki:)
    Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      No tak, miewam różne pomysły. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Splociku, cudowna kartka - słoneczna, radosna, ma w sobie całe piękno lata.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Starałam się, by było super słonecznie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Kartka jest genialna, nie dość że z moim ulubionym haftem to jeszcze na dodatek to różnej wielkości kropki mnie zachwyciły.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Miło mi, że kartka tak się podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Uwielbiam słoneczniki za ich energię :) Piękna kartka, radosna i słoneczna :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Słoneczniki, maki, róże, to wdzięczne kwiaty do wyszywania, ale inne także wyszywam. Lubię kwiatowe motywy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Śliczne słoneczniki ozdobiły wspaniałą karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń