poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Trzy szybkie kartki

W mojej szybkiej zabawie "Mam Cię", "złapane" komentujące otrzymały skromne upominki - niespodzianki, o czym pisałam TUTAJ.
O frywolitkowych upominkach wchodzących w skład niespodzianek napisałam w drugim blogu - TUTAJ.

Do upominków dołączone były kartki z podziękowaniem za odwiedziny i komentarze.

Kartki zrobiłam na zasadzie "jak mi w duszy zagrało", używając płaskich wycinanych elementów, jakie znalazłam w zasobach przydasiowych, m.in. otrzymanych od koleżanek blogowych.

Wykonałam bazę, a następnie przeglądając, co mam w przydasiach, wyjmowałam, układałam i bez większych zmian przykleiłam elementy uzyskując efekt widoczny poniżej.

Kartki powstały tak szybko, jak szybko przebiegła zabawa "Mam Cię".




Mam nadzieję, że kartki spodobały się adresatkom.

24 komentarze:

  1. Pewno że się podobały, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - cieszę się bardzo :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Mnie się moja jak najbardziej spodobała, zresztą wszystkie są super. Raz jeszcze dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Cieszę się bardzo. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Splociku, piękne kompozycje kwiatowe stworzyłaś na tych kartkach.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Zrobiłam z tego co miałam pod ręką. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Szybko i pięknie! Nie ma opcji aby się nie spodobały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Już wiem, że spodobały się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fajne kartki, wszystkie mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno sie spodobały, sa bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne karteczki! Cieszę się, że taką cudowność otrzymałam. W planach pudełeczko na te cudowne karteczki od Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Cieszę się, że Tobie spodobała się niespodzianka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Zdziwiłabym się, jakby się nie spodobały, kartki są pełne delikatności, uroku. Mnie osobiście kartki bardzo się podobają, przepiękne. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OdnowionaJa - dziękuję :)
      Miło mi, że Tobie podobają się moje kartki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczne kartki!
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki wyczarowałaś :)
    Napisałaś we wstępie tak, że wyobraziłam sobie, iż wzięłaś materiały, podrzuciłaś i jak spadło, tak zostało ;-)
    Jakże miło jest się rozczarować widząc takie fajne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko - dziękuję :)
      Częściowo tak to wyglądało. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń