poniedziałek, 19 września 2022

Biscorniaczek wrześniowy

Wrześniowym tematem w zabawie Kolorowe biscorniaczki do ozdobienia igielnika jest wszystko, co wiąże się z morzem.
Przeszukałam zasoby własne i Pinterest.
Znalazłam wzór Róży Wiatrów i postanowiłam wyszyć ją z jednej strony igielnika.


Wyszukałam też wzór kotwicy i odpowiednio poukładałam go w narożnikach kwadratu przeznaczonego na drugą stronę igielnika.


Skoro morskie tematy, to prezentacja obowiązkowo w otoczeniu muszelek. 


Większość tych muszelek nazbierałam własnoręcznie dawno temu. 


Biscorniaczek w morskim klimacie posyłam do zabawy u Marioli, gdzie w galerii zabawy można oglądać prace uczestniczek zabawy.
 

Dla zainteresowanych nazwą "Róża wiatrów" odsyłam encyklopedii - TUTAJ.



Morski igielnik z obu stron.


Wszystkie igielniki wykonane od początku zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

28 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taki morski biscorniaczek.Przypomina mi dawne pobyty nad morzem.z przyjemnością kibicuję biscornowej zabawie.Zachwyca mnie różnorodność wzorów.Szkoda że nie mam czasu żeby taki drobiazg stworzyć.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekny morski jeszcze w otoczeniu muszelek.Poprostu piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym wzorem, wygląda bardzo dobrze i ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie 3 igielniki są super :).

    Podoba mi się sesja na tle muszelek :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny biscorniaczek stworzyłaś splociku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy i piękny. Lubię, kiedy ktoś sam tworzy wzory:) Bardzo mi się podoba pomysł z Różą Wiatrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - dziękuję :)
      Czasami coś mi się uda. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Super morski biscorniaczek i do tego stworzyłaś własny schemat. Dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Trochę pokombinowałam i tak wyszło. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Bardzo ładny morski igielniczek i pięknie wygląda w towarzystwie muszli.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Chyba muszę popracować nad prezentacją robótek. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Zazdroszczę że udaje Ci się Splociku ogarnąć ta zabawę bo mnie się bardzo podoba ale czasy brak, śliczna podusia 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Ogarniam, bo te igielniczki robi się szybko, no może trochę zabawy jest przy zszywaniu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczne wszystkie, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Bardzo ładny, marynistyczny igielnik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam te małe cuda. Fajny wybrałaś wzór. Mam na swoim koncie jeden biscorniaczek, drugi czeka na dokończenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo morski!
    I jaki piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze się zastanawiam czemu się mówi "Róża wiatrów" skoro wzór bardziej przypomina gwiazdę ? Igielniczek bardzo ładnie się prezentuje w otoczeniu muszelek :) Śliczne wszystkie trzy. Dopiero będzie super zdjęcie jak ich będzie 12. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Dodałam link do wyjaśnienia skąd wzięła się nazwa "Róża wiatrów" - faktycznie ma związek z wiatrami, a róża, bo tych "płatków" było 12, a teraz jest ich symbolicznie cztery.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń