czwartek, 15 września 2022

Rocznica blogowania i zaległe upominki za udział w zabawach

Chyba byłam zakręcona, że pomyliłam 05 z 15 września, czyli datę rozpoczęcia blogowania.
O rocznicy blogowania napisałam zatem 10 dni wcześniej - TUTAJ.

Za to dzisiaj, we właściwym dniu rocznicy blogowania, napiszę o dwóch zabawach blogowych. 

Przez dwa poprzednie lata, gdy były problemy z pandemią, nie wysyłałam upominków związanych z moimi zabawami.
W tym roku nadrobiłam tamte zaległości, przygotowałam upominki i wysłałam wyróżnionym Uczestniczkom.
Miałam problem z wyróżnieniem, bo wszystkie prace podobały mi się, ale wśród nich były takie, które podobały mi się bardziej.
Uprzedzam, będzie trochę odnośników linkujących w odpowiednie miejsca - u mnie wszystkie linki otwierają się w osobnych oknach, więc można spokojnie przeglądać strony, nie zamykając tego wpisu.

W pierwszej kolejności napiszę o zabawie z przysłowiami, czyli Rękodzieło i przysłowia, która to zabawa była i jest kontynuacją wcześniejszej zabawy Hafty i przysłowia, ale poszerzonej o wszelkie rękodzieło. 

W roku 2020 była to pierwsza edycja w zmienionej formie - TUTAJ jest podsumowanie tej zabawy.
Najwięcej prac wykonała wówczas Czarna dama - 19 prac, Anna Iwańska - 15 prac, Urszula97 - 14 prac.

Prace Czarnej damy były bardzo pomysłowe i dopracowane, ale najbardziej urzekła mnie walizeczka - przybornik - zadanie nr 7 - TUTAJ

Prace Anny Iwańskiej także były wspaniałe i dopracowane, a na wyróżnienie zasłużyła poducha z haftowanym jajem - zadanie nr 5 - TUTAJ

Urszula97 zrealizowała wszystkie zadania, a nawet więcej, chociaż wykonywała swoje prace tylko szydełkiem lub na drutach, czasami sięgała do szycia.
Z Jej prac wyróżniłam abażur, który wymagał uwagi i szczególnego sposobu wykonania - zadanie nr 8 - TUTAJ
 
Spośród osób, które wykonały wszystkie zadania, jeszcze dwie wyróżniły się swoimi pracami. 
W przypadku Haft i Patchwork, urzekły mnie prace z koralików - zadanie nr 6 (TUTAJ) i zadanie nr 7 (TUTAJ).
Natomiast w przypadku Renaty, najzwyczajniej doznałam szoku, gdy zobaczyłam wielki haftowany obraz - zadanie nr 8 - TUTAJ, a wielkość obrazu można zobaczyć klikając w link przy tej pracy.

W roku 2021 poprowadziłam kolejną edycję zabawy, czyli Rękodzieło i przysłowia 2.
W tej edycji tylko 4 osoby (nie licząc mnie) zrealizowały wszystkie zadania, wykonując więcej prac niż 12.
Urszula97 wykonała 14 prac, z których na wyróżnienie zasłużyła praca w zadaniu nr 8 - TUTAJ
Anna Iwańska wykonała 13 prac, z których moją uwagę przykuły - praca do zadania nr 7 (TUTAJ) oraz praca do zadania nr 12 (TUTAJ).
Tina J wykonała 13 prac, z których na wyróżnienie zasłużyła praca do przysłowia nr 1 w zadaniu nr 8 - TUTAJ
Renata wykonała 12 prac, z których najbardziej urzekła mnie praca do zadania nr 12 - TUTAJ

W roku 2021 zorganizowałam i prowadziłam zabawę Kalendarz adwentowy 2021 - TUTAJ efekty.
W tej zabawie wyróżniłam Agatę, za podwójna formę motywów Kalendarza.
Anna Iwańska, mimo przeznaczenia pudełek do wysyłki, przedstawiła formę, w jakiej miały być one ustawione w Kalendarzu.
Paniuśka wpadła na świetny pomysł wykonania różnych kształtów pudełek na niespodzianki Kalendarzowe.
Haft i Patchwork wykonała super Kalendarz w postaci choinki. 
Tina J zaskoczyła mnie najbardziej, wykonując Kalendarz w postaci książki.

Chciałabym wyróżnić wszystkie osoby biorące udział w moich zabawach, jednak to było ponad moje możliwości.
Mam nadzieję, że przyjdzie taki czas, iż te osoby też otrzymają ode mnie upominki, jeśli tylko przyłączą się do zabaw, które zamierzam jeszcze organizować.

Wszystkim Uczestniczkom bardzo gorąco dziękuję 
za udział w moich zabawach i mam nadzieję, 
że te zabawy dawały Wam sporo radości i przyjemności.
💖😘

O upominkach można poczytać u wyróżnionych Uczestniczek. 
Ponieważ nie wykonałam fotek przed wysłaniem, więc "pożyczyłam" je za zgodą obdarowanych i przedstawiam z linkiem do Ich wpisów. 

Czarna dama - TUTAJ

Anna Iwańska - TUTAJ

Urszula97 - TUTAJ 

Haft i Patchwork - TUTAJ 

Renata - TUTAJ 

Tina J - TUTAJ 

Agata - TUTAJ 

Paniuśka - nie pisała na temat upominku, ale do Niej też dotarł.
Dlatego nie ma fotki i nie ma linku do wpisu, ale w pewnej części otrzymała podobną zawartość upominku, jak na powyższych fotkach.

Niektóre przesyłki pokonywały swoją drogę z większymi lub mniejszymi przygodami, ale ostatecznie wszystkie szczęśliwie dotarły do adresatek.

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim Uczestniczkom za wspólne bawienie się, a Komentującym za kibicowanie i wspieranie ciepłymi słowami.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

20 komentarzy:

  1. Splociku, zrobiłaś nam cudne niespodzianki , piękne zabawy wymyśliłaś za co serdecznie dziękuję, dobrze że zmieniałaś formę i dodałaś inne techniki, wtedy moglam dołączyć a ochotę mialam sporą .Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Cieszę się, że niespodzianka sprawiła Ci radość, bo o to mi chodziło.
      Może jakaś zabawa pojawi się dla wszystkich - zobaczymy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Nic to daty każdemu się zdarza pomylić, ważne że życzenia dostałaś a i upominki były super. Nie kryłam zaskoczenia jak je otrzymałam . Dziękuję bardzo raz jeszcze i dziękuję za wyróżnienie moich prac w Twoich zabawach. Tak już mam że jak się czegoś podejmuję, to staram się wywiązać ze zobowiązań.
    Pozdrawiam i raz jeszcze wszystkiego dobrego z okazji rocznicy. Oby Ci się chciało chcieć jak dotychczas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Miło mi, że niespodzianka sprawiła Ci radość. :)
      Jak napisałam, wszystkie prace bardzo mi się podobały, a niektóre bardziej. :)
      Twoje prace znalazły się w tej drugiej grupie. :)
      Chyba każda z nas stara się wykonać prace, jak potrafi najlepiej, a wywiązywanie się ze zobowiązań czasami weryfikuje życie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Przygotowałaś wspaniałe upominki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Gratuluję nagrodzonym uczestniczkom zabaw, a Ciebie Splociku, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Przyłączam się do gratulacji.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne upominki sprawiłaś dziewczynom. Gratuluję Tobie prowadzenia wspaniałych zabaw, a dziewczynom cudownych prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Przyłączam się do gratulacji dla Dziewczyn. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Pięknie.
    Gratulacje dla wszystkich z Autorka bloga na czele :). 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Przyłączam się do gratulacji dla bawiących się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Splociku życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania i dziękuję z wyróżnienie moich prac- aż musiałam sprawdzić co Cię tak urzekło;) Dziękuje za cudowny prezent i pamięć:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają, ale w tamtej edycji zabawy to te akurat mnie zaskoczyły.
      Cieszę się, że niespodzianka sprawiła Tobie radość. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Dziewczyny dostały od Ciebie super upominki :).

    Napracowałaś się przy podsumowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Z tego, co wiem, to upominki sprawiły Dziewczynom radość. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Splociku! mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie mi dane wziąć udział w Twoich lub innych nowych zabawach. Póki co staram się chociaż raz w tygodniu zrobić jakąś kartkę, na które mam największe zapotrzebowanie. Tak jak pisałam czas mi ucieka i nagle zrobiło się go za mało. Jeśli chce się ogarnąć życie domowe trzeba z czegoś zrezygnować. Post jeszcze z Twoim Prezentem zamieszczę, mam wykonana kartkę z drobnymi Twoimi upominkami, tylko wciąż czeka w czeluściach. Gratuluję Ci i Życzę wielu wspaniałych lat tworzenia i pomysłów do zabaw. Uwielbiam je czytać i zawsze podziwiam. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      I tak podziwiam Cię, jak Ty to wszystko ogarniasz. :)
      Mam nadzieję, że jeszcze jakieś zabawy uda mi się zorganizować.
      Gdy opublikujesz wpis, to zmienię link i dodam Twoją fotkę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Superowe podsumowanie twórczych działań Splociku, jeszcze raz dziękuję że prowadzisz zabawę w haftowanie motywów kalendarza bo jest to świetnie rozłożone na cały rok i można powolutku tworzyć coś z zamiarem obdarowania drugiej osoby, a ja akurat ta formę uwielbiam 😉 i dzięki rax jeszcze za prezencik !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Jak będą chętne, to zabawa jeszcze potrwa następny rok.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń