sobota, 10 września 2022

Choinka 2022 - wrzesień

Nareszcie temperatury jakieś normalne i robótkę inaczej trzyma się w rękach. 
Powstał więc kolejny domek do zabawy Choinka 2022 i oczywiście cukierek dietetyczny.  


Domek jest taki stylizowany, o jakim kiedyś marzyłam, bo domki z bala podobają mi się od zawsze. 
Ubrałam go w zielony filc pasujący do choineczek.


Nie mogło zabraknąć cukierka dietetycznego.


Jeszcze raz cukierek na leżąco.


Obie zawieszki posyłam do zabawy u Xgalaktyki, gdzie jak zawsze można oglądać piękną galerię wspaniałych prac bawiących się osób.



I na koniec zbiór wszystkich cukierków wykonanych od początku roku.


I wszystkie domki otulone filcem, które powstały od początku roku.


Pisałam o zawieszkach:
- styczniowych - TUTAJ
- lutowych - TUTAJ 
- marcowych - TUTAJ 
- kwietniowych - TUTAJ 
- majowych - TUTAJ 
- czerwcowych - TUTAJ 
- lipcowych - TUTAJ 
- sierpniowych - TUTAJ 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

42 komentarze:

  1. Jak zawsze podziwiam!
    Serdeczności slę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny piekny domek, też zawsze chciałam mieć domek i hodować warzywa, kury i kaczki.Jeden od Ciebie wzięłabym w ciemno.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Moje marzenia w kwestii domku nie spełniły się, ale mam mieszkanie, które jest moim domem, a ogródek jest nieco dalej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Nie tylko lubię słodkości, ale i pięknie ustrojone choinki.
    Trafiłaś w PUNKT!
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Co do słodkości mam podobnie, a choinki pięknie ozdobione zawsze podziwiam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Świetne Twoje hafty, razem wyglądają bajecznie. Ja co prawda też w tym roku wyszywam domki ale inaczej oprawiam, chyba Twój sposób jest lepszy bo wszystkie są jednakowe!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Postanowiłam w tym roku ujednolicić kształt i wielkość zawieszek oraz dodatkową ich ozdobę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. kolejne świetne zawieszki! aż się zdziwiłam ile wzorów masz na jeden temat;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Wzorków u mnie dostatek i pewnie wystarczyłoby na jeszcze jeden rok "budowy" domków, ale pewnie na tym osiedlu zakończę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Splociku, osiedle masz coraz piękniejsze i cukierki też świetne (w dodatku nie tuczą :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Te cukierki, to z premedytacją takie zrobiłam, by mnie samej nie korciły. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Splociku,piękna kolekcja domeczków i cukierków..Szczególnie podobają mi się te filcowe domki.Choinka będzie pięknie przystrojona
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Nie wiem, jak choinka udźwignie tyle domków. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ja też zdecydowanie lepiej funkcjonuję teraz jak jest chłodniej. Piękny domek i w ogóle cały zestaw!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Super zawieszkę zrobiłaś. Domek taki góralski :).

    Ja zamieszkam w tym z płotkiem hihi.

    Cukiereczki też super się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      A w którym, bo z płotkiem jest ich kilka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Wyjątkowo śliczny ten domeczek, a cukierek jak zawsze budzi słodkie skojarzenia.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzekły mnie te cukieraski. Przefajne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie ,że masz plan na kolejne zawieszki i cukierasy. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe te domki i cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Coraz więcej domków i cukiereczków.Super kolekcja będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Jeszcze kilka przybędzie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Też podobają mi się takie domki :) Nie tylko wyszywane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Stać mnie tylko na takie haftowane. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Sliczne te Twoje choinkowe drobiazgi. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te domki i cukierasy :) Zazdroszczę, tak pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana , jak zawsze spisałaś się na medal w temacie zawieszek :)
    Kolejny, śliczny domeczek do kolekcji a i słodkości jak zawsze nie zabrakło!
    Oj, koniecznie będziesz musiała pokazać swoją choinkę :)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Nie wiem, jak choinka to udźwignie - spore osiedle... :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń