niedziela, 1 sierpnia 2021

Rękodzieło i przysłowia 2 - sierpień

Gdy pod poprzednim zadaniem przeczytałam komentarze, a w nich:
- "... im trudniej tym ciekawiej"  
- "... damy radę, kto jak nie my" 
- "Coś się wymyśli..."
utwierdziłam się, w tym, że z każdym przysłowiem poradzicie sobie doskonale.
 
Dlatego tym razem, przeglądając zgromadzone przysłowia, 
wybrałam na SIERPIEŃ takie oto:
 
1. Czytasz jakąś książkę po raz pierwszy, poznajesz nowego przyjaciela; czytasz ją po raz drugi, spotykasz starego. 
2. Z czasem wróble na strachu siadają.

Życzę przyjemnej zabawy. :) 
 
Bardzo proszę, zostawiajcie informacje o wykonanych pracach z tego zadania, pod tym wpisem. 
 
Zabawa Rękodzieło i przysłowia 2 trwa,
a zaległe prace zawsze można uzupełnić.
 

 Zasady i zgłoszenie uczestnictwa w zabawie są  TUTAJ.  

TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac.
 
Motto zabawy, to:
"Bądź w stanie zrobić chleb z kamienia"
 
Zatem przyłącz się do zabawy i rób COŚ z NICZEGO. 
 
Efekty prac do zadania nr 8 widać poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.
 
1. Renata 


4. Tina J 
- przysłowie nr 1
- przysłowie nr 2 


6. Ja Splocik 



20 komentarzy:

  1. hehe, to dowcip, prawda? jak na razie nie widzę możliwości połączenia z czymkolwiek, ale na pewno sie nie poddam. Coś sie wymyśli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - cieszę się, że wprawiłam Cię w dobry nastrój i wiem, że na pewno wymyślisz coś, co zachwyci. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. no to wymyśliłam;) ale boję się, że moja interpretacja Ci sie nie spodoba

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      A wiesz, nawet mi się spodobała. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Cudowne jest pierwsze przysłowie i jakie prawdziwe!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - myślę, że ogólnie w przysłowiach jest mnóstwo prawdziwości. :)
      W drugie trzeba nieco się wczytać, zagłębić i też okaże się prawdziwe. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Chyba 5 razy czytałam za 6 razem zaskoczyłam a raczej wymyśliłam co mogłabym zrobić do przysłowia nr 1.Pozdrawiam deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - hihi, zawsze powtarzam, że trzeba kilka razy przeczytać, bo za pierwszym razem wydaje się trudne i niemożliwe do zinterpretowania. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ciekawe przysłowia! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - szukam takich ciekawszych i mało znanych :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. No cóż przysłowia wcale nie łatwe, ale spróbuję coś zmajstrować choć czasu mało :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - może nie są łatwe, ale ciekawe i wiem, że na pewno coś ciekawego wykonasz. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Jak by nie było mam i zapraszam :-) Mam nadzieję że zliczysz :-)
    http://iwanna59.blogspot.com/2021/08/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Dzień dobry, kombinowałam i tak sobie wymyśliłam,https://niesfornedruty.blogspot.com/2021/08/139najgorzej-z-tymi-niteczkami.html,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Och Splociku, zdążyłam z opublikowaniem postu na Twoją zabawę:https://tiny-handmade.blogspot.com/2021/08/rekodzieo-i-przysowia-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Gdybyś nie zdążyła dziś, to zdążyłabyś na pewno za kilka dni. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Witaj Splociku😊🌹
    Dziś chciałabym nadrobić zabawę sierpniową więc z radością zostawiam link do mojej interpretacji przysłowie numer dwa😊
    http://xgalaktyka2.blogspot.com/2021/10/pan-dyniogowy.html?m=1
    Pozdrawiam cieplo🌹
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Nadrabianie mile widziane. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń