piątek, 6 sierpnia 2021

A w międzyczasie... odsłona 1

Pisałam wcześniej, że chcąc odpoczywać od budowlanki, zaczęłam wyszywać coś innego.

Nową wyszywanką zajmuję się na zmianę z wyszywanym domkiem, tym większym, bo małe nadal są na porządku zabawowym. 

A teraz przedstawiam kilka "migawek" z kolejnych "posiedzeń" nad drugim haftem.
Nie są to etapy wykonywane codziennie, ale raz kilka dni, bo jednego dnia postawię kilkanaście iksów, następnego znów kilkanaście, potem mała przerwa na budowanie i znów trochę ich dodaję...
 
Zamierzałam robić zdjęcia po wszyciu fragmentu jednym kolorem, ale tu już zaczęłam kolor drugi.
 
 
Bardzo zbliżony kolor i słabo widać, więc trochę bliżej...

 
Następne (2) podejście - dokończenie poprzedniego koloru i kolor następny.
 
 
I trochę bliżej...
 
 
I kolejne (3) podejście z kolejnym kolorem.
 
 
I nieco bliżej...
Nawet już widać, co to będzie. :)
 
 
I jeszcze jedno (4) podejście.
Trzeba dobrze przyjrzeć się, by zobaczyć różnicę względem poprzedniej fotki.
 
 
I ciut bliżej...
 
 
I ostatnie (5) podejście na ten moment.
 
 
I bliżej...
 

Ten wzór, jak kilka innych, od dawna czekał na realizację i nawet nie pamiętam już skąd go mam, ale pewnie wydrukowałam go z Pinterest.
 

16 komentarzy:

  1. pięknie, gratuluję wytrwałości przy obu pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To będą róże ? Jakoś tak mi się kojarzy..piękne cieniowanie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Gdzieś tam napisałam, że już widać co się tworzy.
      Tak, dobrze Ci się kojarzy.
      Kolory dobierałam sama na podstawie obrazka, bo tabeli kolorów nie było.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Przepiękna róża zaczyna wykwitać.
    Pozdrawiam, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Z każdym iksem też zaczyna mi się coraz bardziej podobać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Też pomyślałam że róże, bardzo delikatne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już teraz zapiera dech!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że to będzie bardzo piękna róża i to herbaciana mój ulubiony kolor róż.Ciekawa jestem jak wygląda cały haft.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Nie całkiem herbaciana. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń