środa, 18 sierpnia 2021

Kartka wielkanocna według mapki

Czasami łączę zabawy i tak się stało teraz.
Pochłaniają mnie prace na działce oraz dwa większe hafty - domek i róża, więc postanowiłam jedną kartką połączyć dwie zabawy.

Jakiś czas temu, w zabawie wielkanocnej (TUTAJ), wykonałam dwa jednokolorowe hafciki, z których jeden właśnie został zagospodarowany, a drugi jeszcze poczeka na swój czas.
 

Kartkę wykonałam według mapki.
Widać do której pasuje?


Haftowany zajączek ma kolor zielony - turkusowy, a na fotce wyszedł jak niebieski.
 
 
Dorzucam fotkę, która w przybliżeniu pokazuje kolor rzeczywisty, choć widzę, że ten turkus jeszcze ma mało zieleni.
 

Kartkę wysyłam do zabawy u Ani.

 
Ponieważ tematyka kartki sugeruje Święta Wielkanocne, więc kartka leci także do zabawy u Primitive Moon


18 komentarzy:

  1. No i bardzo dobrze, tez często łączę zabawy jak mi czasu brakuje. Świetny jest ten hafcik i świetna Twoja karteczka.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Czasami inaczej się nie da. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zajaczek uroczy , pewno że kartki pasujà do tych dwóch zabaw.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Tak wykombinowałam, by pasowały. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Niebieski zajączek? Czemu nie!!!🤗
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      On jest turkusowy, tylko aparat skłamał. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Jeden wzór a tyle interpretacji :) bardzo mi się podoba Twoja karteczkę, a Haft w tym niebieskim kolorze wyglada bardzo ładnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Ten kolor zajączka nie jest niebieski, a turkus bardziej jest bliski zieleni.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ten wzorek pasuje do każdego koloru:) Ja kiedyś wyhaftował zajączka czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Drugi haft jest w kolorze rudym - w linku, który podałam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Te dwie zabawy idealnie pasują do siebie żeby je łączyć. Piękny zajączek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Zgadzam się z Tobą.:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękna kartka, Splociku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz taki czas, ze trzeba poświecić go naturze, uwielbiam to, ale pod koniec sezonu mam ogrodu pod kokardkę;) Śliczną kartkę przygotowałaś:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Natura wymaga pielęgnacji i faktycznie można mieć dość pod koniec sezonu, nawet, gdy bardzo lubi się tę pracę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Karteczki haftowane sa cudne, Twoja piękna. Podziwiam i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń