środa, 4 sierpnia 2021

Dziwne chmury

Co mieszka w chmurach burzowych?
Któregoś dnia, gdy kończyła się burza, spojrzałam przez okno.
Ciemne chmury były już daleko i niebo rozjaśniało się...
Na końcu odpływających chmur moją uwagę zwróciły dziwnie układające się kształty.
Ta fotka pokazuje to, co zobaczyłam, ale obraz był zbyt jasny i to co widziało moje oko, na zdjęciu jest takie rozmyte.
 
 
Żeby obraz stał się wyraźniejszy, nieco go przyciemniłam i teraz widać wyraźniej, jak ułożyły się chmury.

 
Właściwie to w pierwszej chwili moją uwagę zwróciło ogniste niebo nad sąsiednim blokiem i pierwsza myśl moja była, że tam coś płonie.
Jednak, gdy spojrzałam wyżej, zobaczyłam to coś i zastanawiam się, jak nazwać to coś, co mieszka w burzowych chmurach...

 
Często zdarza mi się widzieć groźne "oczy" w chmurach tuż przed burzą lub po niej, jakby coś patrzyło na nas z tych chmur, ale to zobaczyłam pierwszy raz.
Miło patrzeć, jak obłoki układają się w różne figurki zwierzaków albo w profile głów, ale burzowe chmury, to coś innego, czasami przerażającego...
Czy Wy też tak macie?
Czy zdarza się Wam widzieć coś dziwnego w układających się chmurach?

10 komentarzy:

  1. Nieprzyjemne te chmury, widać coś co by nas obserwowało.Ja widzę w chmurach różne postaci, ręce, palce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - ciemne, burzowe chmury zawsze są przerażające, nawet jeśli nie wyłania się z nich żaden stwór.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wg mnie, to kosmiczny stwór, czyli taki ziemski lew, tyle tylko, że z innej galaktyki:))
    Burzowe chmury mnie przerażają i nigdy w nie nie patrzę; na świat wyglądam jak już burza sobie pójdzie za siódme góry i lasy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - też myślę, że to stwór z innej planety.
      Ja patrzę w każde chmury i obłoczki, i próbuję odczytywać, co przedstawiają, choć nie zawsze mam możliwość uchwycenia tego aparatem.
      Te chmury, to już po burzy były; odchodziły w inne rejony.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Przy tak przyciemnionym zdjęciu, to faktycznie te chmury wyglądają trochę strasznawo ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko - takie chmury są straszne i stwory w nich "mieszkające" do miłych nie należą.
      Mimo to, zawsze zaciekawiają; jak potrafią ułożyć się w coś takiego.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ja często obserwuję chmury i lubię dopatrywać się w nich rożnych kształtów. A te burzowe są naprawdę niepokojące.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - Przyjemniej ogląda się jasne obłoki układające się w różne kształty, nawet jeśli przypominają krokodyle.
      Gorzej z takimi ciemnymi stworami.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Jakoś nigdy nie obserwowałam burzowych- wpatruję sie tylko w obłoczki w piękne i ciepłe dni, gdy odpoczywam na leżaczku;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - takie ogląda się z wielką przyjemnością.
      Burzowe chmury interesują mnie tylko pod względem szybkości przemijania, bo zawsze chcę, by burza skończyła się jak najszybciej; boję się burz.
      Te chmury były końcówką burzy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń