poniedziałek, 16 września 2024

Choinka 2024 - wrzesień

Powstała kolejna zawieszka do zabawy Choinka 2024.

Po minionych upałach i ostatnich deszczach konieczne stało się zakładanie skarpet, bo w stopy chłodno. Zatem na zawieszce też pojawiły się skarpety, tylko z innym wkładem.


Skorzystałam z dnia ze słońcem i wstąpiłam na działkę sprawdzić, jak po deszczach ma się świeżo pokryty dach altanki nową papą - ma się bardzo dobrze..
Zrobiłam fotki zawieszce na iglaku (to wyżej) i na pięknych, pełnych wrzosach, które  tym roku kwitną od sierpnia i pewnie do końca września przekwitną. 


I tradycyjnie fotka na pulpicie biurka, bez dodatków.


Zawieszka wędruje do zabawy, którą prowadzi Kress_Ka


A to wszystkie zawieszki, które wykonałam od początku zabawy. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

14 komentarzy:

  1. Niezły zbiór zawieszek - wszystkie urocze, ta ostatnia też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham skarpetki, Twoje pięknie kolorowe, też już ubrałam skarpety, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Wiem, jesteś mistrzynią skarpetkowania. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo bardzo dekoracyjna. Kolekcja robi się imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już świątecznie, tyle super zawieszek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczna zawieszka ze skarpetkami! Urocze są te wzorki. Piękna kolekcja już powstała. Super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń