środa, 25 września 2024

Rękodzieło do wrześniowego przysłowia

Długo zastanawiałam się co przedstawić i do którego słowa, bądź fragmentu z wrześniowych wytycznych, ale ponieważ ostatnio praktycznie nie przestaję stawiać iksów na kanwie, bo gdy kończę jeden haft, natychmiast zaczynam drugi..., to odpowiedź nasuwa się sama. 

Przypomnę wytyczne wrześniowe w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo...2

Cytat
1. "Twoja pasja czeka na odwagę, by nadrobić zaległości". - Isabelle Lafleche 
Przysłowie
2. Jeśli nie możemy czynić tak, jak byśmy chcieli, musimy czynić tak, jak możemy.

Zadaję sobie pytanie: czy to jest uzależnienie pasujące do słów przysłowia: musimy czynić, czy to coś, co określa słowo z cytatu: pasja?
Myślę że w moim przypadku jedno i drugie opisuje mnie, a to, co właśnie robię, co lubię, to można też podsumować - muszę, bo się uduszę.
O tych wszystkich haftach, które są na ukończeniu, bądź czekają na oprawę, będę pisać sukcesywnie, a o niektórych w odcinkach..., żeby było trochę tajemniczo.

Dzisiaj przedstawiam dwie literki wyhaftowane w prezencie dla pewnej ulubionej pary. 



Literki wędrują do galerii zabawy - TUTAJ.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

9 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje literki , wiesz że lubię wyszywać inicjały, chyba mam już pomysł co będzie u mnie gościć na kanwie. Super są i fajnie że zaliczają kolejną zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje hafty, ja tak nie potrafię. Te ostatnie są wyjątkowo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, lubię wyszywać monogramy ☺️. Twoje niezwykle udane. Ulubiona para zapewne zachwycona takim prezentem . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna interpretacja przysłowia, hafcik piekny, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam wszystkie Twoje prace, a xxx podwójnie, bo zawsze wychodzą Ci perfekcyjnie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe literki - hafcik prezentuje się uroczo :) Ale obdarowani będą zadowoleni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne hafty 🤩 Ja też muszę,bo się uduszę. Choć na wakacjach miałam przerwę 😉 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń