sobota, 14 września 2024

Kartkowanie z Ulą - wrzesień

W tym miesiącu Ula w swojej zabawie Kartkowanie z Ulą, dała jedną wytyczną, która pozwala na pełną dowolność i mnóstwo możliwości.
Wytyczna to - wstążka, a wstążka może pojawić się na kartce w każdej, dowolnej konfiguracji z przeróżnymi dodatkami.
 
Wykonałam kartkę na BN, w której rolę wstążki pełni tasiemka, ale chyba tasiemka, to mała wstążeczka i myślę, że Ula zaliczy tę interpretację.    


Z tasiemki wykonałam coś na kształt ramki.


Dodałam kilka perełek w kolorach guziczków, które mają pierniczkowe ludziki.
 

Kartkę posyłam do zabawy u Uli
 
Banerek z wytyczną.

Jeszcze spojrzenie na zestawienie kartek wykonanych od początku zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

12 komentarzy:

  1. Słodka karteczka a wstążki sporo na kartce w pięknym niebieskim kolorze, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle, że nie będzie problemu z zaliczeniem, kartka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka świąteczna. Wstążka dodaje jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i hafcik na niej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Kartka super! masz już niezłą kolekcję:) ja niestety jakoś nie mam motywacji to ich tworzenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Tylko nie wiem, czy wszystkie wyślę, bo ograniczam nieco wysyłki - czas się zmienia. :(
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Jaka urocza karteczka, buzia sama się śmieje do tych piernikowych ludzików :)

    OdpowiedzUsuń