środa, 11 września 2024

Od WN do WN 2 - wrzesień

Tym razem zaczynam od zabawy Od WN do WN 2, do której przygotowałam kartkę - jajo w kolorach niebieskich.
Jest to haft do drugiego wzoru z kolekcji czterech i wykonałam je jako pozytyw. 
Pierwsze pozytywne jajo wykonałam w kolorze ciemnym różowym - pisałam TUTAJ


Kartka w całej okazałości. 

Kartka leci do zabawy u Katarzyny.  


I wszystkie kartki wykonane dotychczas w tej zabawie. 
Cztery górne, to negatywy, zaś dolne, to pozytywy, a wszystkie wykonane do czterech różnych schematów.
Każdy wzór wyszyłam innym kolorem, przy czym negatyw i pozytyw tego samego wzoru są w tych samych kolorach, czyli np. jajko na niebieskiej kartce prostokątnej i jajko na niebieskiej kartce w kształcie jaja wyszyte są według tego samego schematu.
   

Pozostały do wyszycia jeszcze dwa jajka pozytywne, odpowiednio w kolorach zielonym i żółtym.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, nie wpadłabym że to ten sam wzór,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Każdy kolor, to inny wzór.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Pięknie wygląda ten hafcik na kartkach ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. kolejna śliczna kartka! ciągle mnie zaskakuje ta inność haftów - niby ten sam a inaczej wyglądają;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      To tak, jak ze zdjęciem - pozytyw wygląda inaczej niż negatyw.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Fajna kartka, ten nietypowy kształt jeszcze dodaje jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór i motyw idealny na kartkę 👏👏👏 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria zamka - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Fajna kartka w nietypowym kształcie. Śliczna haft.

    OdpowiedzUsuń