poniedziałek, 20 lutego 2006

Ośnieżone drzewa i dobre wieści

Urocze są widoki ośnieżonych drzew, krzewów. Ślicznie wyglądają pokryte puchową, białą kołderką łąki i pola. Zimowy czas jest piękny, byle nie za długo.
Wszyscy już wypatrują oznak zbliżającej się tej przepięknej pory roku - WIOSNY.
Miłośnicy białego szaleństwa pewnie też już zatęsknili za jej kolorami.
Gdzieś, ktoś słowiki już usłyszał. W mediach informują o nadlatujących bocianach.

A ja mam obserwatorium w domu. Najlepszą oznaką zbliżającej się wiosny jest to, że moja sunia zaczęła uparcie układać drugą warstwę dywanu. Teraz jest taka zabawa (w kółko Macieja) - jak tylko skończę odkurzać dywan, ona robi parę fikołków i spora część sierści zostaje - oczywiście na dywanie.
Czesanie w czasie spacerów już się rozpoczęło. Dużo tych kłaczków zostaje na dworze, ale dywan też się nimi pokrywa.
No i jak tu wytłumaczyć niespodziewanym gościom, że przed chwilą odkurzałam?! No, jak!?

Wniosek jest tylko jeden - WIOSNA JEST JUŻ TUŻ, TUŻ i to są najlepsze wieści.


Te bociany sfotografowałam w zeszłym roku, gdy byliśmy z wizytą u znajomych - w pobliżu ich domu jest gniazdo.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ewa777
    2006/02/20 09:29:13
    Zdecydowanie poprawiłaś mi nastrój w ten poniedziakowy poranek.U nas nawet słońce wzięło się dzisiaj porządnie do roboty. Miłego tygodnia:)
    -
    pineska40
    2006/02/20 14:34:36
    Bociany sa przepiekne. Kiedys bylam w takiej wsi na wakacjach - Bocianowo, czy cos takiego. Prawie na kazdym domu bylo gniazdo bocianow. Cos pieknego! Ale to dawno i nieprawda. :D
    -
    makneta
    2006/02/21 00:20:32
    A po moim domu ostatniej nocy latał gacek. czy to tez oznaka wiosny? Już nie mogę się doczekać bocianów i całej reszty.
    -
    hanula1950
    2006/02/21 11:19:01
    Cudne boćki!Idzie wiosna!
    -
    ogrodniczka
    2006/02/22 11:04:50
    A mój pies gubił sierść przez cały rok. Ten miał zawsze wiosnę...
    -
    erzebet
    2006/02/22 18:50:39
    oj, od razu lepiej :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń