środa, 15 marca 2006

Ozdoby na Wielkanoc

Wielkanocne robótkowanie w toku.
Już są gotowe szydełkowe kuraki - kurka i kogucik.


Właśnie skończyłam ten oto koszyczek,


ale nie pstryknęłam fotki przed nakrochmaleniem.
Z tej prostej przyczyny pojawi się on w pełnej krasie dopiero po wyschnięciu.
Wieczorem zabieram się za wykonanie koszulek na jajka.

Mam jeszcze jeden pomysł w planie szydełkowych robótek przedświątecznych, ale nie chcę uprzedzać faktu, bo jak nie zacznę jego realizacji, to będzie mi raczej głupio.
W każdym bądź razie przymierzam się do zrobienia tego drobiazgu.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    makneta
    2006/03/15 20:39:21
    Widzę podobny koszyczek, prawda, że łatwy?
    A kurki są świetne, też bym takie chciała.
    Makneta
    -
    mago66
    2006/03/15 20:39:58
    po prostu ja zwykle jestem pod wrażeniem...:)
    -
    kakunia.k
    2006/03/15 21:48:06
    super! wrażenie wielkie :))

    OdpowiedzUsuń