sobota, 18 marca 2006

Przedświątecznie przybywa...

Powoli przybywa mi ozdób na Święta Wielkanocne - to już za miesiąc.
Koszyczek gotowy, ale będę musiała jeszcze raz krochmalić, bo pałąk jest za wiotki.


Teraz robię koszulki na jajka, trzecia jest w trakcie wykonywania. Będą jeszcze inne kolory.


Dwa dni temu kupiłam hiacynty, a dziś zamknięte jeszcze szyszki kwiatowe wyszły do góry, ponad liście.

Kwiaty mają mieć kolor różowy o odcieniu fioletowym. Ciekawa jestem czy tak będzie, bo kupowałam do ogródka białą różę przez kilka lat i zawsze wychodziła jakaś żółta. No i dzięki temu nam w moim ogródku kilka odcieni róż żółtych. Biała też jest.
Serwetkę w tle wykonałam w zeszłym roku na Święta Wielkanocne.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Basiek,
    2006/03/18 21:33:03
    Koszyczek ślicznościowy, a koszulki na jajka to świetny pomysł. Jaka szkoda, ze ja nie umiem takich rzeczy wyczarowywać!
    -
    malgorzata.piotrowska1
    2006/03/18 23:48:11
    Witaj, śliczny koszyczek i piękne jajeczka w sweterkach. Juz widać, że u ciebie też jest coraz bliżej do świat, pozdrawiam.
    -
    ewa777
    2006/03/21 12:02:36
    Ślicznie wyglądają jajka w koszulkach.
    -
    kura_rafal
    2006/03/22 19:38:42
    jakież śliczne te koszulki!! podobnie jak Basiek żałuję, że mam dwie lewe ręce do takich robótek, pozdrawiam wiosennie! Ivo
    -
    splocik
    2006/03/23 08:23:47
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń