sobota, 8 lipca 2006

Prośba o deszcz i miła niespodzianka

Czy ktoś zna jakieś zaklęcia sprowadzające deszcz, byle nie burze, bo tych się boję.
A może ktoś zna jakiegoś zaklinacza deszczu?
Ja, która przepadam za ciepełkiem, mam dość gorąca i duchoty.
Nie mam ochoty robótkować, nie mam ochoty czytać, nie mam ochoty myśleć, nie mam ochoty pisać.
Potrzebuję lekkiego schłodzenia powietrza i trochę deszczu nawilżającego powietrze.
Tak jak dziś ja, najprawdopodobniej czują się ryby w przegrzanej, niedotlenionej wodzie.
Proszę o deszcz, o deszczu krople - dla nas, dla roślin, dla zwierzaków i dla wszelkiego stworzenia.


W związku z brakiem zaklinaczy deszczu w zasięgu wzroku Eli, otrzymałam od niej coś, co pozwoli mi schronić się przed promieniami palącego słońca. 
Dziękuję Elu za niespodziankę - kolorową parasolkę.


Gdybyś znalazła jeszcze coś, co może ochronić przed dusznym powietrzem, byłoby wspaniale.
Wtedy mogłabym cierpliwie poczekać na deszcz.

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    surfinia
    2006/07/08 23:35:25
    można sposobem indiańskim obracać się w lewo lub w prawo ,albo na przemian , kiwajac glową i mrucząc.Może pomoże?:)
    -
    madziaaa26
    2006/07/09 10:19:22
    Witaj:* Dawno u Ciebie nie byłam..tak jakos miałam cięzkie dni ale udało mi sie pozbierać:*..Dziekuje za odwiedziny na moim blogu.Co do tego deszczu sama próbowałam wołać i te zyciodajne krople wody ale niestety nie spadł ani milimetr ..:( a szkoda..powietrze takie suche,że nie ma czym oddychac.Pozdrawiam:*
    -
    iksinska
    2006/07/09 10:22:34
    ja lubie upał, ale ten brak deszczu jest niepokojący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      hrabina.e
      2006/07/09 17:47:25
      Gdybym tylko mogła, to na pewno przesłałabym Wam wszystkim w Polsce dużo, dużo deszczu, którego tutaj mamy w nadmiarze.pozdrawiam
      -
      moteczek
      2006/07/09 20:19:10
      Cudny Splocik! A jaki papuśny!
      Chyba nie jest aż tak gorąco skoro się ubrałaś. Moim zdaniem wystarczyłyby w ten upał tyko kokardki we włosach, ot tak - dla ozdoby. No i obowiązkowo parasol.
      Pozdrawiam serdecznie
      -
      hanula1950
      2006/07/09 20:33:27
      Trudno jest odczytywać te kody, chyba zrezygnuję z komentarzy..Sciągnęłam sobie parasol!Pozdrawiam. Już 3 raz wpisuję te głupie numerki i nic!
      -
      splocik
      2006/07/09 20:46:06
      Hrabina - dzięki za dobre chęci. W tej chwili pada (rozmawiałam przez telefon) 100 km od mojego domu.

      Moteczku - tak mnie widzi Ela. Jak zapewne zauważyłaś przebrałam się (po kąpieli).

      Hanula - te kody nie są złe. Trafiłaś na moment, gdy przebierałam się i stąd pewnie problem z zapisaniem komentarza.

      Pozdrowionka dla wszystkich.
      -
      hanula1950
      2006/07/10 07:18:15
      Dziś już lepiej!Pozdrawiam.
      -
      makneta
      2006/07/10 09:29:48
      Splociku kochany, a u nas wczoraj i grzmiało i padało - tak ze 2 godziny. I co najdziwniejsze, świeciło przy tym słońce. Rześkie powietrze było tylko podczas deszczu, a dzisiaj od rana znowu upał i duchota.
      Nie zapomniałam o was i wszystko u mnie gra.
      POzdrawiam
      -
      splocik
      2006/07/10 10:21:17
      Makneta - dzięki, że wstąpiłaś. Już jestem spokojniejsza, że jest dobrze.
      Fakt, ostatnimi laty dziwna jest aura.
      U nas nadal brak deszczu.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      ewa777
      2006/07/10 11:03:44
      Pozdrawiam ciepło (bardzo!!!)
      -
      splocik
      2006/07/10 12:36:14
      Ewa - dzięki, dziś chętnie przyjmę trochę lodu lub zimnego piwka.
      Pozdrawiam równie ciepło.
      -
      ala.mazury
      2006/07/10 13:57:38
      A ja wczoraj z radością ujrzałam na horyzoncie ogromną ciemną chmurę. Nawet troche pomruczała i... poszła sobie w siną dal. Gdzieś pewno dobrze popadało, ale nie u nas... dziś znowu 35 w cieniu... Nie bedę pozdrawiała ciepło, przesyłam CHŁODNE usciski ;o)
      -
      splocik
      2006/07/10 14:32:51
      Ala - dzięki za CHŁODNE uściski. U na teraz trochę chmur jest na niebie, ale nie są to ciemne chmury. Temperatura taka jak u Was.
      Schłodzone pozdrowionka.
      -
      ela.elk
      2006/07/10 16:02:22
      Widzę, że parasol przciwsłoneczny działa i przyciągnął parę chmurek ;o)). Może warto jednak przymyśleć narysowanie jakiegoś zaklinacza deszczu... U nas też ociupinkę się zachmurzyło, obiecują rychłe (w srodę!) opady... Mam nadzieję, że nie kłamią... Lodowate pozdrowienia ;o))))
      -
      splocik
      2006/07/10 17:21:57
      Ela - dzięki za parasol. Fakt, od kiedy go mam chmurek przybywa, ale nie są to chmurki deszczowe.
      Zobacz na cień drzewka - jaki kolor ma trawa, na która ten cień pada. A między napisem a cieniem jest zielona plamka - to zielsko, które nie zmieniło koloru.
      Opady obiecują, ale właśnie w Twoich rejonach.
      Dzięki za lód.
      Odsyłam schłodzone pozdrowionka.
      -
      kakunia.k
      2006/07/11 17:16:59
      heh, zazdroszczę parasolki :))) u mnie nawet nie ma przeciągu, wszystko stoi... :))
      ale jest lato :))
      -
      malgorzata.piotrowska1
      2006/07/11 20:44:45
      A u mnie słońce pali, praży, świeci, grzeje - mam dość tego upału. Na działce siedzę pod olbrzymim parasolem lub pod wiatą i zaklinam deszcz.
      -
      splocik
      2006/07/11 20:50:16
      Kakunia - zmieścisz się i TY - zapraszam :))

      Małgosiu - u nas to samo plus duchota ogromna. Znalazłam zaklinacza - może się uda ściagnąć trochę deszczu.

      Usuń