środa, 21 lutego 2007

Do kartek świątecznych

Między przestawianiem wiatraczków, według kolejnych pomysłów na serwetkę,  a wykonywaniem elementów łączących owe wiatraczki, odpoczywałam od szydełka.

Nie odpoczywałam jednak od robótek, czego efektem są obrazeczki do zamontowania w kartkach świątecznych.
Wzorki zaczerpnęłam z gazety "Kram z robótkami" oraz z netu.
kurczaczek

pisanki

koszyczek z pisankami

Na tym nie koniec, ponieważ kolejny obrazeczek jest w trakcie wyszywania, a wybrane czekają na swoją kolej.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    gosia_arma
    2007/02/21 11:29:57
    No i znowu jak patrzę na te słodziutkie obrazeczki mam ochotę powyszywać,ale pewnie już po kilku krzyżykach bym się zniechęciła, więc poprzestanę na podziwieniu.
    Gosia
    -
    aga19791
    2007/02/21 17:28:54
    miodzio ....mhhhhhhh :)

    AgA
    -
    moteczek
    2007/02/21 20:55:14
    Śliczności, ale kurczaczek podoba mi się najbardziej, może dlatego, że ma kapelusik zupełnie fasonem podobny do mojego "dzwoneczka" (tak moje nakrycie głowy nazwa syn).
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    wanilia39
    2007/02/21 21:14:26
    UŚWIADAMIAM sobie, ze też powinnam zacząc karteczkować!! :)
    -
    anqu
    2007/02/22 10:17:51
    oj jak patrzę w kalendarz przypomina mi sie że nalezy się przygotowywac do robotek świątecznych, tym bardiej że post juz trwa:)
    -
    hrabina.e
    2007/02/22 15:59:36
    O rany, Kobietki, ja się załamuję. Powinnam też powyszywać, ale kompletnie nie mam ochoty na takie małe formaty. A są takie słodkie. Śliczne obrazeczki. tego kurczaczka też w tamtym roku wyszywałam.
    pozdrawiam
    -
    splocik
    2007/02/22 20:02:09
    Gosiu - weź przykład ze mnie. Ja po każdym krzyżyku jestem coraz bardziej ciekawa efektu gotowej wyszywanki.

    Aga - miło mi :)

    Moteczku - cieszę się, że Ci się podoba. Mi też, dlatego zdecydowałam się go wyszyć.

    Wanilia - zawsze robię na ostatnią chwilę. Tym razem zaczęłam wcześniej, aby zrobić więcej i ze spokojem.

    Anqu - nie da się ukryć, że dni z kalendarza umykają. Chyba "dorosłam" aby przestać robić wszystko na ostatni moment.

    Hrabina - Ty mi się tylko nie załamuj! Jak będziesz miała ochotę to wyszyjesz coś ciekawego. Nie zmuszaj się, bo to szkodzi. Te schematy pochodzą ze starszych numerów gazet. To, co w nich zmieniłam, to kolory. Wykorzystałam te nici, które mam w moich zasobach. Dobierałam je na zasadzie podobieństwa barw przedstawionych na rysunkach.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2007/02/22 20:25:59
    wyszywaj, wyszywaj, a my bedziemy podziwiać - Gizela
    -
    basiaurban
    2007/02/23 08:15:21
    No tak, najwyższa pora brać się do roboty :-). Motywy świątecze fajne, całe kartki też pewnie będą extra.
    Pozdrawiam
    B.
    -
    ewa777
    2007/02/23 19:53:23
    Powinnas gdzieś urządzić wystawę wszystkich swoich prac.
    -
    larysan
    2007/02/26 18:02:35
    Zapraszam do zabawy !!!
    -
    splocik
    2007/02/26 19:31:08
    Gizela - miło mi, że podziwiasz - zapraszam do odwiedzania w wolnej chwili.

    Basiu - dzięki!!! Za pare dni będe montować kartki.

    Ewa - moja galeria, to kategorie.

    Larysan - lubię się bawić, dzięki za zaproszenie. Muszę zerknąć, co to za zabawa.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    justyha1
    2007/03/07 20:54:37
    czy ja mogłabym poprosić o wzorki tych drobiazgów wielkanocnych, są śliczniutkie, tych a może też innych nadających się na kartki, które są szybkie w szyciu. z góry dziękuję.
    jhurka@wp.pl
    -
    makneta
    2007/03/11 19:18:20
    Śliczne są te obrazeczki.
    To super pomysł na takie miniaturki.
    A ja o swoich zmaganiach z krzyżykami też wkrótce napiszę.
    Pozdrawiam serdecznie po dłuższej przerwie.
    -
    splocik
    2007/03/14 12:31:46
    Justyha - wysłałam i proszę o miniaturki w innym temacie.

    Makneta - dzięki z Twoje zdanie o miniaturkach - czekam na Twoje.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    monika
    2008/10/22 17:31:20
    piekne sa te wyszywanki
    -
    splocik
    2011/04/13 20:00:51
    Monika - dziękuję :) Przepraszam, że odpowiadam tak późno, ale powiadomienie o komentarzu umknęło mi i teraz trafiłam na ten komentarz przypadkiem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń