wtorek, 13 lutego 2007

Wiatraczki - spiralki - kręcony temat

Dziś kupiłam gazetkę "Sabrina Robótki" nr 1/2007 i na okładce zobaczyłam piękną serwetkę z zastosowaniem motywu spiralki, bardzo zbliżonego do tego, który mi wyszedł w ramach prób i błędów.
Wiatraczki z ciekawym wypełnieniem między skrzydłami, fantazyjnie połączone z kolejnymi elementami serwetki stworzyły przepiękną całość.

Gratuluję wykonawcy wspaniałego projektu.

Wydaje mi się Moteczku, że całkiem przypadkiem przypomniałyśmy o motywie wiatraczka, którego dawno już nie obserwowałam w projektach serwetek?
Coś czuję, że temat wiatraczkowy (spiralkowy) rozkręci się i ten motyw znajdzie swoje miejsce w niejednej pięknej serwetce.
Gdyby przypadkiem projektant serwetki z "Sabriny" trafił na tę notkę - proszę o kontakt.

Pozostając przy temacie wiatraczkowym, to muszę przyznać, że któryś raz w ciągu ostatniego roku wyjmuję z koszyka takie oto elementy:


Mam ich 6 sztuk, a zrobiłam je chyba ze 3-4 lata temu.
Nie mam więcej nitki takiego odcienia zieleni i nie pamiętam, z jakiej firmy był kordonek, ponieważ etykietki dawno już wyrzuciłam.

Układam, przekładam i jak zwykle kombinuję - co z nich zrobić?
Czy znów włożę je do koszyka "robótek na później"? - zobaczymy...

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    moteczek
    2007/02/13 20:29:47
    Także kupiłam tę gazetkę, i także pomyślałam podobnie; ba - znalazłam wiatraczek z czterema śmigłami (a o taki wzór chodziło). Serwetka z Sabriny bardzo mi się podoba i chyba się za nią zabiorę (niedługo imieniny mojej siostry) zaraz po tym jak wydziergam sweter dla męża.
    Zielonych wiatraczków już nie odkładaj do koszyczka, dokup nici w kolorze tonacyjnie zbliżonym lub kontrastowym i zrób wiosenną serweteczkę - taką łączkę pod wielkanocnego baranka lub zajączka.
    Pozdrawiam seredecznie
    -
    anqu
    2007/02/13 21:47:58
    oj nie chowaj wiatraczków do koszyczka, tylko ładnie połącz i za radą Moteczka zrób piekną serwetkę na wielkanoc :)
    -
    hrabina.e
    2007/02/13 22:08:12
    Tak myślę, że z tymi zielonymi wiatraczkami juz ci się lęgnie pomysł w głowie:) i zupełnie niespodziewania nas zaskoczysz. a jak serduszka?
    zajrzyj na pocztę - jest kilka słówek.
    pozdrawiam
    -
    splocik
    2007/02/14 10:18:53
    Moteczku - też mam chrapkę na tę serwetkę, ale podejdę do niej w późniejszym terminie.

    Anqu - postaram się tym razem ich nie chować. Jeszcze są na wierzchu.

    Hrabina - pomysł już jest i nawet przystąpiłam do jego realizacji.
    Byłam na poczcie - dziękuję bardzo.

    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń