piątek, 6 marca 2009

Listonosz pewnie zapukał, ale...

Czekałam wczoraj, ale nie zapukał.
Dziś może i zapukał, ale nikogo nie było w domu.

Powodem wyczekiwanej wizyty listonosza były otrzymane od Duszki "cukieraski".
Gdy zobaczyłam siebie wśród wybranych, nie mogłam uwierzyć w to, co widzę i czytałam kilka razy dla pewności.
Byłam ogromnie szczęśliwa, bo zwykle nie dopisuje mi szczęście.
Jak widać, na szczęście trzeba poczekać - tym razem uśmiechnęło się do mnie.

Dziś po powrocie do domu zobaczyłam, że skrzynka jest dziwnie pełna.
Okazało się, że wśród innych przesyłek jest ta najważniejsza - od Duszki.

Duszko - serdecznie dziękuję za zabawę,
a Igorowi za wybranie mnie.
Dziękuję za gazetki i za to coś,
co oprócz gazetek znalazłam w kopercie.

Przed chwilą skończyłam oglądać pierwszy, ale nie ostatni raz, otrzymane Anny.
Szybko sprawdziłam, czy któryś numer nie powiela się jakimś z nielicznych, które mam.
Nie kupowałam tych gazet systematycznie, ale wyłącznie wtedy, gdy coś mnie w danym numerze zainteresowało.
W otrzymanych gazetkach już moje oko "ustrzeliło" coś, co będzie przedmiotem robótek po odzyskaniu pełnej sprawności ręki.

Oto, co było w dużej, białej, puchatej kopercie:


W kopercie było takie małe coś, wykonane przez Duszkę i już mam pomysł na zastosowanie tego drobiazgu.

Jednak jestem ogromnie ciekawa:
co Autorka miała na myśli?

Jak myślicie, jakie Duszka widziała przeznaczenie tego czegoś, śmigając szydełkiem?

Myślę, że Duszka potwierdzi za jakiś czas, która propozycja (podana w komentarzach) najbardziej odpowiada prawdzie.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    kasia_1011
    2009/03/06 20:14:34
    Etui na komórkę ;)
    -
    wilowka
    2009/03/06 20:16:49
    Pokrowczyk na pomadkę?
    -
    jolcia_78
    2009/03/06 20:59:27
    Jak dla mnie to skarpetka na komórkę ;)
    Pozdroffka!
    -
    sabinka.t1
    2009/03/06 21:10:03
    Też kojarzy mi się etui na telefon, ale może to być coś fikuśniego mhy....wcale nie na telefon....

    Zazdroszcze Ci tych gazetek, ale tak pozytywnie, cieszę się ,że trafiły do Ciebie (o:
    -
    aneladgam
    2009/03/06 21:46:52
    Dla mnie jak pokrowiec na okulary :) Ale używałabym na pędzelki albo szydełka :)
    -
    splocik
    2009/03/07 11:24:28
    Dzięki za pomysły.
    Widzę 3 propozycje związane z komórką i 2 inne.
    Czekam na więcej propozycji, a później ujawnię moje zastosowanie.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    xavierra
    2009/03/07 15:51:44
    Może włożyłabym markery, gumkę lub ładowarkę do komórki...no, może ulubione batoniki ;)
    -
    aneladgam
    2009/03/08 16:12:11
    wychodzi, że etui: edytamz.blog.onet.pl/2,ID368023879,index.html
    -
    ewkaka19
    2009/03/09 10:54:48
    Dla mnie to ETUI na Okulary
    -
    splocik
    2009/03/10 07:42:03
    Aneladgam - faktycznie Duszka wyjaśniła cel swoich upominków.

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi :)
    Rozważam inne zastosowanie etui, ale to sprawa na później.

    Wszystkich pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń