poniedziałek, 9 marca 2009

Zakładki z wiosenną nutą - wymianka

Taki temat podała Makneta - organizatorka wymiany zakładkowej.

Niektóre uczestniczki wymiany, przedstawiły już na blogach swoje zakładeczki.
Zdecydowana większość, to prace wyszywane, a zaledwie kilka wykonanych jest inną techniką.
Wszystkie zakładki, które widziałam są prześliczne.

O wykonaniu moich zakładek wspominałam wcześniej i miałam zamiar jeszcze coś przy nich zrobić.
Jednak ból ręki zatrzymał moją pracę w takim momencie i planowany efekt został nieco zmieniony.
Wpleciony w środek kwiatków łańcuszek wykonałam lewą ręką, a na zakończenie zaplotłam go w warkoczyk-ogonek zakładki.

Przekonałam się, że chcieć - to móc, ale więcej nie chcę.
Poczekam, aż ręka wydobrzeje, bo mam pewne plany na Święta.

Po blogo-spacerze i delektowaniu się widokiem pięknych, wyszywanych zakładek, popatrzyłam na moje szydełkowe kwiatki i wydały mi się one takie mało ciekawe.
Pięć zakładek od dawna jest już u Maknety, a szósta - żółta z boku (z prawej strony) bukietu - pozostała u mnie.
Mam tylko nadzieję, że moje wiosenne kwiatki przypadną do gustu wylosowanym osobom, bo chyba (tak myślę) każda zakładka trafi do kogoś innego.

Do każdej zakładki dołączyłam bilecik z aforyzmem - dedykacją.



Oto moje zakładki w wiosennym bukiecie.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    gazynia
    2009/03/09 19:37:27
    Zakładki przecudne, przepiękne, prześliczne, przeurocze...itd. Rewelacyjne! A jak pięknie wyglądają w tym bukieciku...
    Życzę zdrówka, żeby ręka jak najszybciej wydobrzała i mogła sprawnie robótkować i tworzyć kolejne cuda
    -
    ewkaka19
    2009/03/09 20:40:30
    cudowne =) Napewno przypadną do gustu
    -
    hrabina.ee
    2009/03/09 20:58:48
    Splociku, teraz to już przesadziłaś z tą "nieciekawością" zakładek! One są śliczne! Nie są przedobrzone. Delikatne i eleganckie.

    Anna
    -
    elzusia
    2009/03/09 21:11:25
    Przecudne zakładki ,chciałabym być tą szczęsliwa do której trafi jedna z nich.Pozdrawiam serdecznie Ela
    -
    xavierra
    2009/03/09 21:52:43
    Jak możesz mieć Splociku jakiekolwiek obiekcje. Zakładki są tak prześliczne, o przepięknych kolorach i tak delikatne, że nie mogłam oczu oderwać od nich by komentarz napisać. Bardzo, ale to bardzo mi się spodobały :))
    -
    splocik
    2009/03/10 08:11:10
    Gazynia - spłonęłam rumieńcem. Dziękuję za miłe słowa i życzenia :)

    Ewkaka19 - dzięki :)

    Hrabina - dzięki za miłe słowa i opinię :) Wyszywane zakładki wydały mi się takie bogate, a moje przy nich bardzo skromne.

    Elzusia - dziękuję :) Pamiętam, że miałabyś szczególną ochotę na jeden kolor - życzę szczęścia w maknetowym losowaniu.

    Xavierra - dziękuję za przesympatyczne słowa :) Moje poliki płoną od rumieńców, a w oczkach kręci się łezka. Miło, że podobają się moje kwiatowe zakładki :) Wiosenne barwy są delikatne, stąd moje kolory zakładek.

    Jeszcze raz dziękuję wszystkim za przemiłe słowa komentarzy.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewa777
    2009/03/10 08:45:56
    Zakładki są prześliczne, ale mi sie podobaja wszystkie Twoje prace:)
    -
    ewcia116
    2009/03/10 09:52:35
    zakładki są śliczne i bardzooooo wiosenne tylko tej wiosny coś nie widać pozdrawiam
    -
    fusilla
    2009/03/10 12:11:05
    SPLOCIKU KOCHANY! Nie obraź się, ale Ty chyba musisz - jak mawiał mój ś.p. Dziadek - mieć pieprz w tyłku! Hi,hi,hi!
    -
    splocik
    2009/03/10 14:33:59
    Ewa777 - dzięki za miłe słowa :)

    Ewcia116 - dziękuję :) To prawda, nie widać jej, a nawet śniegiem z deszczem mnie dziś obsypało :(

    Fusilla - chyyyba się... nie obrażę :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń